Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Znáte to? Člověk má někdy pocit, že mu dochází síly i chuť nadále o něco usilovat a snažit se. Už to zkoušel mnohokrát třeba ve firmě něco změnit, ale vždy marně, anebo jen s malými výsledky. Vždy to narazilo na nějakou překážku.
Mít asistentku, která kromě bezchybného plnění svých úkolů umí na pracovišti šířit příjemnou náladu a pozitivní atmosféru, je snem každého manažera.
Papír Xerox Performer představuje základní kancelářský papír v nabídce firmy Xerox. Vhodný pro každodenní použití v kancelářských laserových tiskárnách a kopírkách, umožňuje spolehlivý tisk. Je vyráběn ve shodě s přesnými mezinárodními specifikacemi …
Pro začínající nebo potencionální interní lektory s cílem naučit se a rozvíjet moderační a trenérské schopnosti u interních lektorů, osvojit si využívání moderačních a tréninkových metod, zefektivnit školicí procesy.
Přístup obsluhujícího personálu v obchodech má výrazný vliv na výši dosavadních tržeb. Majitelé větších obchodů prožili většinou stejnou zkušenost. Dokud s maximální péči obsluhovali zákazníky oni, byly dosahované tržby vysoké.
Kurz má za úkol rozvoj dovedností pro práci se zákazníkem: zlepšit organizaci práce, zlepšit „obchodnické uvažování“, zefektivnit proces prodeje, zlepšit vyjednávací schopnosti, zlepšit prezentaci firmy či produktu, motivovat k lepšímu výkonu.
Jsou kompaktní, spolehlivé, rychlé a nabízí všechny výhody rychlého a snadného použití, jako automatické natažení papíru, journal tisk (navíjení kontrolní pásky při použití papíru s průklepem) a řezačku papíru.
Pro pracovníky v přímém kontaktu se zákazníky, přímé prodejce a prodavače, pracovníky za přepážkou a na reklamačních odděleních atd. s cílem osvojení nekonfliktního jednání v bezprostředním styku se zákazníky.
Aktivní a vytížení lidé jsou často ve stresu a spěchu, aby stihli všechny úkoly a povinnosti. Stres a spěch není nutnou podmínkou úspěchu, je jen poukázkou do nemocnice, manželské poradny či k rozvodu, nerozumění si se svými dětmi anebo i cestou ke k…
Pro obchodní zástupce a reprezentanty firem s cílem vést obchodní jednání, rozlišovat jednotlivé fáze a naučit se základním technikám obchodního jednání.
Pro pozice „account manager“ s cílem předprodejní, prodejní a poprodejní péče o klíčové zákazníky.
Umění řídit rozhovor se zákazníkem perfektním kladením otázek je jedním ze základních předpokladů pro úspěch obchodního zástupce.
Pro obchodní zástupce a reprezentanty firem s cílem rozvíjet a zlepšit vyjednávací a argumentační schopnosti, zejména v interaktivní komunikaci.
Barevný tisk: Ne. Maximální formát tisku/média: A4. Možnost oboustranného kopírování: Ne a další.