Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Obrazový a zvukový kabel Scart řady ProAV 1000 od společnosti Belkin poskytuje maximum ze standardního obrazového připojení.
Manažeři na liniových či nižších pozicích bývají většinou ti, kteří svou zaměstnaneckou náplň práce zvládali dříve a lépe, než ostatní. Avšak přechod do manažerské role je natolik zásadní změna, že bez dalšího vzdělávání může nový manažer opravdu „po…
Jednou z nejdůležitějších dovedností manažera či vedoucího pracovního týmu je umění motivovat svůj tým k plnění úkolů. Lidé, kteří motivují, jsou velmi vzácní. Můžeme někoho přinutit, aby úkol udělal, ale zcela jistě ho nemůžeme přinutit, aby to uděl…
Dobrá organizace práce jednotlivých týmů je základem pro efektivitu a výkonnost celé firmy. Na vedoucího pracovníka jsou kladeny čím dál vyšší nároky. Přibývá úkolů i odpovědnosti, a to znamená vyšší náročnost na řízení a organizaci práce.
V současné době, kdy se většina vedoucích pracovníků cítí přetížena, je delegování úkolů jedinou možností, jak zvýšit výkonnost a spoluzodpovědnost pracovníků.
Koučování se v současné době řadí k nejvýznamnějším stylům vedení pracovních týmů. Lze říci, že koučování můžeme chápat jako styl, na jehož pochopení a zvládnutí nestačí pouze přečíst skripta nebo jinou odbornou literaturu.
Rozdílnost komunikačního stylu manažera a podřízeného pracovníka přináší leckdy v životě situace, kdy je pro nás velmi obtížné pochopit druhou stranu.
Každý den prožíváme mnoho situací, které jsou velmi složité. Musíme někdy složitě vyjednávat s kličkujícím zákazníkem, nepřístupným prodavačem či nákupčím, neústupným šéfem nebo rozčileným partnerem.
Seminář je určen pro manažery a vedoucí, kteří by měli vědět maximum o mezilidské komunikaci, aby mohli plně využít všech komunikačních dovedností pro efektivní vedení pracovních týmů.
Komunikační typologie jednotlivých typů osobností slouží k umění přizpůsobit se partnerovi, lepšímu pochopení jeho požadavků a v konečném efektu ke zvýšení úspěšnosti jednání. Lidi lze rozdělit do čtyř hlavních typů a v prodejní situaci je nutností s…
Personální pohovory – to jsou výběrové a přijímací pohovory s novým spolupracovníkem, hodnotící, motivační a rozvojové pohovory se stávajícími pracovníky a pohovory s odcházejícím pracovníkem.
Umění správně se rozhodnout a přijmout rychle rozhodnutí je jedním ze základních požadavků na lidi, kteří chtějí být úspěšnými v dnešních podmínkách.
Porada je jeden z nutných nástrojů pro předávání informací, řešení rozpracovaných úkolů i dlouhodobých strategických cílů. Přesto při mnohých poradách dochází k bezbřehému diskutování o nedůležitých věcech a pro celou řadu vedoucích i pracovníků je s…
Na vedoucí pracovníky je kladeno čím dál tím více úkolů a zodpovědnosti. To vyžaduje náročnější plánování a využívání času. Aktivní a vytížení manažeři jsou často ve stresu a spěchu, aby stihli všechny úkoly a povinnosti, kterých neustále přibývá.
Vytvoření dobrých vztahů uvnitř týmu pracovníků a stanovení komunikačních pravidel mezi jednotlivými členy týmu je jednou z velmi důležitých součástí práce vedoucího pracovníka a manažera.