Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
V současné době se stále více firem snaží vytvořit místo klasické vícestupňové organizační struktury co nejplošší a nejefektivnější strukturu, složenou z jednotlivých samostatných týmů pracovníků s minimem řídících stupňů.
Chtěli byste mít takovou autoritu, že podřízení s vámi budou dělat rádi a kvalitně? Pak rozvíjejte svou stránku leadershipu (schopnosti být vůdce). V aktuální době jsou žádaní ti manažeři, kteří mají v sobě ještě něco navíc z vůdců.
Dnešní doba je charakteristická extrémní přítomností stresu vždy a všude. Už nelze hovořit pouze o odstranění stresových faktorů, ale především o schopnostech lidí stres zvládnout.
Časový tlak, požadavky na vyšší výkonnost a produktivitu, požadavky majitelů na vyšší zisky a zároveň menší náklady... to vše je úrodnou půdou pro obtížné až konfliktní situace.
Je to opravdu tak. V dnešní době je člověk bez schopnosti prezentovat velmi omezen v budování kariéry.
Firemní kulturu má každá firma, jde o to, jaká je. Jde totiž o souhrn toho, jak se většina pracovníků firmy drží nejen psaných, ale zejména nepsaných pravidel, která mají svůj původ v myšlení lidí.
V době, kdy jsou na trhu tisíce firem, je potřeba se odlišit, a tím se snažit zapsat se do povědomí zákazníků.
Vztahy nám pomáhají komunikovat. Schopnost vyvíjet vztah s někým daleko přesahuje slova, která při rozhovoru používáme.
Každá firma, která již delší dobu vyvíjí svoji činnost, po čase pocítí potřebu vzdělávat své zaměstnance nejen externími lektory, ale i odbornými experty zevnitř firmy.
V době, kdy technická úroveň výrobků a služeb jsou v podstatě srovnatelné s výrobky ostatních firem, konkurenční boj o přízeň zákazníka se neustále zesiluje. Šanci na úspěch mají pouze firmy s dokonale připravenými obchodními zástupci.
Jsou obchodníci, kteří by mohli mít výrazně vyšší výsledky v obchodní činnosti, pokud by dokázali zvýšit svou vlastní motivaci - důsledně si stanovovat cíle a dosahovat jich.
Navázání kontaktu a následné vytvoření vztahu mezi obchodním zástupcem a zákazníkem není zdaleka jednoduchou záležitostí.
Umění řídit rozhovor se zákazníkem perfektním kladením otázek je jedním ze základních předpokladů pro úspěch obchodního zástupce.
Emoce hrají při rozhodování zákazníka o koupi mimořádně důležitou roli. Přitom jen málo obchodních zástupců umí s emocemi zákazníka pracovat.
Námitky zákazníků - nejtěžší bod obchodního jednání. Každý zná zákazníkovy reakce typu – „Je to drahé“, „Nemám peníze“, „Musím si to rozmyslet“, „Konkurence má výhodnější podmínky“.