Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Mají programovatelnou paměť, do které je možno nahrát přednastavené zprávy, které je možno vyvolat povelem poslaným přes sériovou linku, nebo zobrazovat znaky poslané přes sériovou linku.
Pod tímto názvem se skrývá hromadné zasílání vašich obchodních nabídek případně sdělení velikému počtu přihlášených uživatelů k odběru.
Stropem uniká až 30 % tepla – je to proto, že teplý vzduch stoupá vzhůru. Pokud kvalitně nezateplíme strop, nemůžeme očekávat výrazné tepelné úspory. A to ani tehdy, když máme zateplené okna, fasádu, podlahy. Zateplení střechy – podkroví je tedy jede…
Srozumitelná, lehce čitelná, jednoduše zapamatovatelná a odlišitelná ci je východiskem pro její úspěšnou propagaci.
Prototyp je vynikajícím nástrojem pro představení vybraných částí připravovaného systému klientovi.
Tato aktivita je při přípravě každé analýzy klíčová. Bez detailních požadavků od zákazníka, jen velmi obtížně dosáhneme správného cíle projektu. Proto věnujeme dostatek času cílům, prioritám, algoritmům výpočtů, relevantních norem apod., aby výsledek…
Informační architektura – struktura a tok informací, technologicko-obchodní infrastruktura související s webem, navigace, vyhledávání na webu, rozvržení stránek, webové texty s vysokou informační a marketingovou hodnotou.
Analýza, optimalizace a vývoj elektronických obchodů – propojení interních systémů s řešením poskytovatelů e-commerce služeb, vývoj vlastních řešení elektronických obchodů a jejich propojení s platebními bránami.
Registrace do katalogů je jedna z možností tvorby zpětných odkazů na váš web.
Propojování (systémů) technicko-obchodní infrastruktury s webovým prostředím – elektronické obchody (e-shopy), platební brány, ERP software, s nasazováním systémů prořízení firem související procesní analýza.
Analýza chování návštěvníků – nasazení analytických nástrojů, sběr dat a jejich vyhodnocování, návrh optimalizace, případně včetně realizace v potřebných krocích.
Analýza přístupnosti a použitelnosti webu, návrh změn vedoucích k vylepšení stavu.
Jedná se o placenou reklamu (krátké textové bloky odkazující na váš web), kde platíte jen za přivedeného návštěvníka na váš web, tedy za proklik a ne za zobrazení.