Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Zpracováváme ocenění libovolných složek majetku pro různé účely, např. pro zjištění hodnoty vkladu, či pro daňové účely, a to zejména u daně z nemovitostí, daně dědické a darovací, daně z převodu nemovitostí, daně z příjmů, daně z přidané hodnoty.
Oceňování podniku jako souboru hmotných, jakož i osobních a nehmotných složek podnikání se realizuje buď na popud zákona nebo za jiným účelem.
Pravděpodobně nejdůležitější podnikovou činností je získávání nových zákazníků (akvizice) a tím předpokládané zvyšování podílu na trhu.
Zde fúzují společnosti z příbuzných oborech podnikání, které nevyrábí identický produkt. Příkladem by mohla být fúze společnosti IBM, výrobce počítačů se společností Lotus, společností zabývající se výrobou softwaru.
Zde většinou fúzuje společnost se svým dodavatelem nebo odběratelem. Příkladem by mohlo být sloučení olejářského koncernu s petrochemickou firmou.
Aranžováním rozumíme úpravu vitrín, výloh, výrobků a předmětů tak, aby splňovali představy zadavatele. K výstavnictví přistupujeme jako k ucelené prezentaci na veletrzích a výstavách, a to s ohledem na záměr vystavovatele.
Zde fúzují společnosti pohybující se ve stejném oboru a na stejné úrovni, např. menší společnost se sloučí s větší společností. Příkladem by mohlo být sloučení dvou společností zabývající se výrobou automobilů.
Plánování webové prezentace můžeme jednoduše přirovnat k sestavení marketingové strategie, jež je nezbytnou součástí naplňování marketingových a komunikačních cílů. Tvorba efektivní internetové prezentace vychází ze stejné podstaty – splnit co nejefe…
V komunikaci jde o vzájemné porozumění mezi dvěma nebo více subjekty a není podstatné, který subjekt vysílá a který přijímá. V marketingové komunikaci však klademe důraz na příjemce.
Naše skupina má k dispozici rozsáhlou databázi informací, které se k podnikovým kombinacím vztahují, veškeré potřebné profese pro realizaci těchto transakcí a sleduje nejnovější trendy v metodice oceňování, auditu, podnikových financí.