Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Naše společnost se zabývá vývojem profesionálních internetových aplikací již od roku 2009. Naše produkty jsou systémy Smart Shop, Energetický systém EIS a Smart Byznys. Nepožíváme žádné krabicové řešení, ale zákazníkům vždy dodáme řešení na míru od a…
Cílem systému Byznys VR® je dosažení většího uživatelského komfortu, který chce poskytnout s pomocí vyšší pružnosti systému nastavitelné až do úrovně individuálního uživatelského nastavení, napojením se komponentami na produkty typu MS Office systém.
Před natažením přijatých objednávek do Byznys® je nutné dotáhnout sortiment k určenému skladu (Byznys/přenosy/ import skladových dokladů). Při natahování skladů se doplní do karty sortimentu: hlavní dodavatel (název obchodního partnera), číslo sorti…
Systém Byznys Win® je nástroj pro komplexní řízení podniku. Je určen pro společnosti, které chtějí sjednotit podnikové agendy. Nabízí řešení pro plánování a řízení všech klíčových podnikových procesů a to na všech úrovních podnikové architektury.
BW scanner - typový projekt pro komunikaci Byznys® s dávkovými čtečkami Symbol. Pro evidenci EAN kódů nabízí systém Byznys® v rámci modulu Skladové hospodářství tři základní způsoby řešení: číslo sortimentu, pomocné číslo 1 až 3, další čísla.
Byznys DMS rozšiřuje možnost elektronického zpracování dokumentů. Umožňuje rychlé a komfortní zpracování, archivaci přijatých dokumentů a sdílení dokumentů po celé společnosti.
Portét může být byznys fotografie, nebo portrétní foto v různém stylu. Byznys fotografie fotím s mými klienty na životopis, do firemních magazínů nebo na webové stránky. Vždy se maximálně snažím vystihnout osobnost vás nebo vašich zaměstnanců. …
Ve společnosti je vybudován propracovaný systém podpory našich uživatelů, kterou je možno rozdělit do čtyřech základních skupin – Telefonická podpora, e-mailová podpora, datová podpora a v neposlední řadě konzultační podpora.
Jedná se o způsob podpory navazující na telefonickou a e-mailovou a v jejím průběhu dochází k řešení problémů a požadavků jednotlivých uživatelů přímo na jejich datové základně. V základní podobě existují dvě formy datové podpory: služba kontakt a v…
Jedná se o způsob podpory, který je realizován především službou hotline, která je v současné době k dispozici uživatelům každý pracovní den od 7:00 do 17:00 (v úterý od 8:30) a její činnost je personálně zajištěna pracovníky interního konzultačního …
Jedná se v podstatě o formu hotline pomocí e-mailové komunikace. Uživateli je umožněno – v případě, že preferuje e-mailovou komunikaci, popř. se nemůže aktuálně dovolat na hotline – zaslat dotaz, problém k řešení formou e-mailu
Účetní závěrka zahrnuje rozvahu, výkaz zisku a ztráty a přílohu. Účetní závěrka může obsahovat i přehled o peněžních tocích (Cash flow) a přehled o změnách vlastního kapitálu.
Jedná se o stěžejní službu, která je poskytována již od počátku, tedy v průběhu předimplementace, implementace a pak následně vždy v průběhu rutinního provozu, když vznikne požadavek ze strany uživatele.