Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Lupénka je neinfekční nealergická zánětlivá kožní choroba. Vzniká na základě odchylky imunitního systému a kůže (autoimunitní choroba).
Mykózy jsou způsobeny činností parazitických hub – kvasinek a plísní. Mají rády zapařené prostředí, proto se vyskytují nejčastěji mezi prsty na nohou.
Assessment Centrum je speciální metoda výběru zaměstnanců, která patří mezi nejnákladnější, ale patří mezi nejobjektivnější. Termín Assessment centrum je možno přeložit jako hodnotící centrum nebo diagnosticko-výcvikový program.
Na základě provedené motivační analýzy předkládáme návrhy a doporučení v základních oblastech oblast řízení, pracovní prostředí, personální práce, odborná příprava - vedoucích pracovníků a zaměstnanců.
Opary jsou způsobeny viry, které sídlí v nervových zakončeních. Je-li imunitní systém oslaben, například nemocí nebo stresem, cestují do kůže a způsobí vznik velmi bolestivého ložiska.
Afty jsou bolestivé vřídky, které se vyskytují na dásni, jazyku, patře nebo na vnitřní sliznici rtů a tváří. Příčina vzniku aftů není přesně známa, pravděpodobně jde, podobně jako u oparu, o virovou infekci, která se objeví při oslabené imunitě.
Grafologie patří spolu s psychodiagnostikou mezi nejlepší optimalizační metody při řešení manažerských pozic. Podmínkou validity je však odbornost, zkušenost a talent grafologa. Spolupracujeme jen s těmi nejlepšími.
Úvod do marketingu. Marketingové plánování. Analýza makroprostředí.
Mezi optimalizační metody při řešení manažerských pozic patří komplexní psychodiagnostika. Jedná se ve spojení s grafologií a dalšími projektivními technikami o velmi dobré nástroje jak vybrat vhodného kandidáta pro obsazení rozhodující pozice ve spo…
Cílem je zpracování motivačního programu ke zvýšení pracovní výkonnosti, posílení sounáležitosti s firmou, vyvolání spokojenosti s prací, stabilizování rozhodujících kategorií zaměstnanců, pracovní a sociální motivace zaměstnanců, pracovní a sociální…
Tento přístup řešení výběru pracovníků nabízíme jako první krok při obsazování míst specialistů, nižšího managementu i dělnických míst, a to ještě před využitím inzerce.
Cíl: získat dovednosti v oblasti marketingových dovedností (použití matic, analytických nástrojů pro rozhodování).