Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Mapování současné úrovně péče a komunikace se zákazníkem jako výchozí úroveň dalšího zvyšování kvality a efektivity péče o zákazníky.
Analýza osobnosti - Kdo jsem? Jak mě vnímá okolí, typologie, temperament osobnosti.
Stanovování dohod jak v osobním, tak v pracovním životě, motivace vlastní osoby, pozitivní povzbuzení.
Cíl: pochopení principů sebemotivace, vysvětlení si principů dosahování i náročných cílů a přání.
Objektivní nástroj hodnocení pracovního výkonu z pohledu nejen odborného, ale i postojového a komunikačního.
Komfortní vlhké ubrousky jsou ideálním pomocníkem k čištění a ošetření jemné dětské pokožky.S heřmánkem,bez alkoholu a barviv.
Cíl: uchovat si pozitivní přístup i v situacích, kdy se nedaří (i dlouhodobě).
Cíl: naučit se přístupu k vytvoření a řízení projektů, zvládnout metodiku projektového řízení.
Volba postupů při implementaci optimálního systému šíření a osvojování klíčových zkušeností v konkrétní firmě.
Analýza vlivu a umístění hlavních položek materiálů - komoditní matice (strategické, pákové, úzkoprofilové, nekritické komodity).
Úvod do systému managementu (ISO 9001, ISO 14001, ISO 17 025, ISO 15 189 nebo systém HACCP).
Koupel díky rostlinným látkám šetrně čistí pokožku a díky podílu čistých rostlinných olejů ji i navíc intenzivně promašťuje.
Terminologie norem kvality, seznámení s normou v praxi, postupy manažera kvality.