Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Formou praktických cvičení se naučíte připravit správné datové mapy v celého životního cyklu osobních dat od vzniku, editaci, archivaci / likvidaci. Datové toky budete analyzovat na úrovni procesů, technologií a informačních systémů, ale i papírových…
Provádíme a zajišťujeme veškeré stavební práce při výstavbě nových a rekonstrukci a modernizaci stávajících budov a objektů, včetně speciálních dodávek a montáží na interiérech i exteriérech. Provádíme jak slaboproudé, tak silnoproudé instalace. Pr…
SCRUM Master Leadership je průlomový program určený zkušeným vedoucím, ale i dalším řídícím členům agilních týmů. Jeho cílem je osvojit si formou hands-on výuky a best practice pozitivního vedení a leadershipu. Naučíte se používat psychologii jak…
Na základě předběžné analýzy situace ve firmě připravujeme psychologicko- herní kurz, kde si všichni prožitkovou formou prožijí simulaci skutečných vztahů ve firmě a jejich řešení.
Revize ISO 9001:2016 vás připraví na interní audit z pohledu manažerů kvality a interních auditor. Kurz vám představí hlavní změny a jejich praktické dopady, které přinesla revize ČSN EN ISO 9001:2016, včetně nové terminologie. Tento jednodenní ku…
Zaměření na témata letiště, taxi, hotel, restaurace, seznamování, nakupování. Dynamická, akční výuka. Během dvouhodinovky známé z Callanovy metody se v první hodině seznámíte se slovní zásobou a frázemi a v druhé hodině probíhá jazykový trénink formo…
Vyrábíme formou vakuového tváření z fólií PVC, PET a PS a to jak průhledných, tak barevných. Z průhledných fólií lisujeme tzv. blistry, které mohou být vyrobeny jednak pro přivaření na lepenkovou či jinou podložku, s drážkami na nasunutí na podložku,…
Pro evidenci zboží skladem využíváme informační skladový systém, s možností zavedení datové výměny se systémem zákazníka. Komunikace se zákazníkem probíhá formou on-line systému (automatické načítání objednávek), e-mailu, telefonicky nebo faxem.
Jedná se v podstatě o formu hotline pomocí e-mailové komunikace. Uživateli je umožněno – v případě, že preferuje e-mailovou komunikaci, popř. se nemůže aktuálně dovolat na hotline – zaslat dotaz, problém k řešení formou e-mailu