Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Veškerá zmiňovaná řešení jsme schopni zajistit jak formou standardní dodávky systémů tak i jako komplexní řešení na klíč. Nejen v oblasti Kontaktních center nabízíme možnost zajištění kompletního provozu formou služby.
Systém Dect Alarm messaging založený na platformě Ascom 9d nabízí širokou paletu řešení zajišťujících vysokou ochranu osob pracujících v rizikových provozech, dále pak celou řadu aplikací pro přenos informací, řízení a koordinaci.
Úprava Pozastávky umožňuje evidenci pozastávek (jiný pojem zádržné, odložené platby) ve vydaných a přijatých fakturách. Po nainstalování aplikace se v nastavení modulu Fakturace nachází parametry Pozastávky pro odběratelské i dodavatelské faktury. …
Obě strany musí být vybaveny stejnou technologií a mít nastaven (lze řídit) stejný klíč, využít lze pouze telefony společnosti HTC s Windows Mobile použitý algoritmus je AES256 bit, pro každé krypto-volání je generován cipher klíč s Diffie-Hellman 4…
Samotná telekomunikační technologie zajišťující běh kontaktního centra často pro úspěšnou komunikaci s klienty nestačí. Důležitou součástí kompletního řešení kontaktního centra je také systém podporující běh procesů a zajišťující vhodné vedení operát…
Byznys DMS rozšiřuje možnost elektronického zpracování dokumentů. Umožňuje rychlé a komfortní zpracování, archivaci přijatých dokumentů a sdílení dokumentů po celé společnosti.
Plánování směn (Work Force Management) je nedílnou součástí každého kontaktního centra. Rozdílná je ovšem forma, jakým způsobem je plánování realizováno, a to od ručního plánování pomocí tabulek až po sofistikované systémy.