Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
V oblasti telefonních ústředen nabízíme systémy založené na kombinaci klasické telefonie a IP telefonie (hybridní tel. systémy) i systémy založené čistě na IP telefonii.
Kontaktní centrum je často první vizitkou společnosti, zajišťuje komunikační rozhranní mezi společností a jejími zákazníky, příp. partnery, a má proto přímý vliv na vztahy se zákazníky a ziskovost firmy.
Navrhneme vám nejenom vhodnou aplikaci a zajistíme její implementaci, pomůžeme vám ale i s rozhodnutím kdy, v jaké fázi vývoje, kde a jak zajistit případný hosting (DNS hosting, aplikační hosting – mail, web, server hosting), případně vám nabídneme h…
Služba zajišťující datovou komunikaci mezi jednotkami GPS a databází SQL Byznys. Služba se zpravidla instaluje na server.
Databox CTI představuje propojení telekomunikační a výpočetní techniky s přidanou hodnotou jejich vzájemné spolupráce. Otevírá nové možnosti klasických pevných telefonních linek s využitím nejmodernějších technologií. Spojuje výhody a komfort mobilní…
Workflow v našem prostředí představuje definici navazujících kroků, vedoucích k úspěšnému dokončení projektu. Systém hlídá vztahy a termíny jednotlivých kroků a informuje zodpovědné osoby či správce projektu. Průběžně nabízí přehled dokončených a akt…
Zajistíme připojení k Internetu přesně podle vašich potřeb, ať už se jedná o jeden počítač, mobilní notebook, PDA, či celou výpočetní síť. Pomůžeme vám vybrat řešení optimalizované z hlediska poměru výkonu k ceně, splňující požadované parametry.