Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Vaše město či obec může ušetřit finance a současně pomáhat životnímu prostředí. Poskytujeme též odborné konzultace v oblasti evropských i regionálních dotací.
Kanalizace: kanalizace pro odvod dešťové nebo splaškové vody. Vyráběny jsou s jmenovitou světlostí 300, 400, 500, 600, 800 a 1000 mm
Modifikovaná směs vysokopevnostních cementů k výplni spár mezi dlažebními kostkami na komunikacích. Vodotěsná, odolná mrazu, solím. Zvyšuje odolnost povrchu proti dopravnímu namáhání (zastávky MHD, kruhové objezdy...) a snižuje tak náklady při častýc…
Díky zkušenostem z celoplošných projektů zajišťujeme informační servis směrem ke klientům, vedeme databáze organizací, škol a dalších služeb, abychom mohli spolupraující organizaci zajistit úspěšné dosažení cílů.
Zpracujeme interní komunikaci firmy v rámci organizační struktury na všech stupních.
Péče o firemní klientelu, prodej mobilních telefonů, datové produkty, maloobchod, velkoobchod, montáže mobilních telefonů, montáže monitorovacích a vyhledávacích zařízení do vozidel, servis a opravy mobilních telefonů, montáž audiotechniky do vozidel…
Kurz je určen pro IT odborníky a specialisty, kteří jsou nuceni o IT problematice komunikovat s kolegy-laiky, nebo dokonce se zákazníky.
Aplikace, která exportuje z modulu Finanční účetnictví počáteční stavy účtů, obraty na účtech a samotné účty z účtového rozvrhu. Tyto exporty se provádějí do dávek, které lze natáhnout do systému Datev. Pro nainstalování aplikace je nutné mít k dispo…
Cílem programu je motivovat pracovníky ke službě internímu zákazníkovi, uvědomit si důležitost každého článku zákaznického řetězce, zkvalitnit komunikaci s interním zákazníkem s konečným efektem na externího zákazníka.
Vztahy nám pomáhají komunikovat. Schopnost vyvíjet vztah s někým daleko přesahuje slova, která při rozhovoru používáme.
Cílem tohoto vzdělávacího kurzu je naučit se správně a efektivně vést rozhovor, abychom dosáhli svého cíle.
Kurz je veden interaktivní, tréninkovou formou, jejíž součástí je dynamické lektorské vedení s důrazem na procvičování, trénování a koučování ve fázi zpětné vazby a opakovaný praktický trénink.
Pro pracovníky v přímém kontaktu se zákazníky, přímé prodejce a prodavače, pracovníky za přepážkou a na reklamačních odděleních atd. s cílem osvojení nekonfliktního jednání v bezprostředním styku se zákazníky.