Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Naučíte se navazovat a rozvíjet vztahy, přiměřeně používat symetrickou a asymetrickou komunikaci, jasně, stručně a srozumitelně komunikovat věcné záležitosti.
V komunikaci jde o vzájemné porozumění mezi dvěma nebo více subjekty a není podstatné, který subjekt vysílá a který přijímá. V marketingové komunikaci však klademe důraz na příjemce.
Agrese - vymezení pojmů. Mapování vzniku negativních reakcí u klienta i profesionála. Práce s osobní hranicí, cvičení, vlastní limity. Jak zvládat emoce druhých, jednání s agresivním partnerem. Jednání se zmateným nebo neinformovaným partnerem.
Vaše vyjadřování a neznalost komunikačních pravidel může stát i 40% Vašeho dobrého potenciálu.
Kvalitní finální příprava na přijímací zkoušky, které vyžadují znalosti z všeobecného
Zajistíme běžnou komunikaci a zastupování klienta při jednáních a kontrolách na finančním úřadě, ssz, zdravotní pojišťovně nebo čsú na základě plné moci.
Nabízíme - plánování a realizace vztahů se zaměstnancisestavení vize a mise společnosti, komunikační podpora zavádění personalistických opatření a změn ve firmě, výběr a zpracování médií pro oslovení specifických skupin zaměstnanců, příprava firemníc…
Velkou výzvou jsou pro každou stavební firmu realizace komunikací a chodníků. Na nich se totiž perfektně ukazuje kvalita práce a technologická disciplína jednotlivých pracovníků a současně také kvalita stavebního a technologického dozoru.
Rekonstrukce a výstavba zpevněných ploch (komunikace,parkovací místa) včetně zemních prací s tím spojené. Pokládka zámkové dlažby,pokládka živice, dodávka kameniva. Kompletní úprava okolo rodinných domů (zemní práce, osazení obruby, pokládka zámkové …
Účastníci se seznámí se základními principy verbální a neverbální komunikace. Pojmenují si kritéria efektivní prezentace. Vyhodnotí si prostřednictvím škály své komunikační a prezentační dovednosti.