Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
V rámci sledování kvality zákaznických služeb jsou běžně nahrávány hlasové kanály ve velkých firmách, rozšíření na záznam přímých osobních interakcí s klienty je tedy logickým řešením.
Veškerá komunikace je zaznamenávána a uchovávána na centrálním serveru, který zajišťuje snadnou a bezpečnou dostupnost.
Všechny komponenty takovéhoto systému mají úplná rozhraní pro spolupráci s ostatními, takže zabezpečují nejvyšší možnou datovou a operační bezpečnost a zajišťují maximální uživatelské pohodlí.
Profesionální hardwarová nahrávací zařízení DSR Group jsou charakterizována vysokou spolehlivostí, snadnou údržbou a jednoduchou obsluhou, nevyžadující speciální odborné znalosti a zkušenosti.
MyCall Basic a Advanced jsou jednoduché desktopové systémy určeny pro jednoho uživatele na monitorování a záznam jedné až tří telefonních linek nebo radiostanic.
Vhodné pro velké a střední společnosti s množstvím poboček, požadující vysokou míru automatizace a informovanosti o procesech uvnitř firmy s vysokou mírou jejich zabezpečení.
Nejen v rámci reklamních kampaní pro vás připravíme grafické pojetí prezentačních materiálů. Ať už se jedná o prezentaci produktu, služby či image, navrhneme řešení, vytvoříme layout včetně návrhu klasických i netradičních formátů, zajistíme focení i…
Potřebujete okamžitou, třeba i jednorázovou pomoc v komunikaci s médii? Zastihl vás zájem novinářů o vaši osobu, vaši firmu či váš projekt nepřipravené? Spojte se s námi, jsme připraveni okamžitě vám pomoci bez ohledu na region ČR, ve kterém působíte…
Dozvíte se, v čem jste komunikačně silní a kde mát prostor pro zlepšení. Prostřednictvím PR Auditu zjistíte, jestli svými komunikačními aktivitami podporujete, nebo naopak poškozujete image, kterou chcete své organizaci budovat.
Budování vztahů s veřejností je dlouhodobý proces. Vychází ze znalosti prostředí, ve kterém se pohybujete, schopnosti pracovat s informacemi a komunikačními kanály a ze schopnosti správně odhadnout budoucí vývoj.
Prezentace na internetu je dnes již základním komunikačním nástrojem. Jejich výhodou je fakt, že pracují non-stop a máte naprostou kontrolu nad tím, jak vás prezentují. Navíc se stalo už téměř automatickým zvykem hledat jakékoli prvotní informace na …
Smyslem krizové komunikace je vyloučit, nebo snížit dopad krizových a mimořádných situací. Do těch se může dostat prakticky každý, firmy, instituce, jednotlivce.
Je zjednodušenou službou komunikace s médii. S úspěchem ho využijete, pokud např. potřebujete jen tu a tam vydat tiskovou zprávu, sledovat, co se o vás nebo o vašem oboru objevuje v médiích, ale nevyplatí se vám investovat do dlouhodobé spolupráce s …