Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Naše společnost pomáhá zákazníkům při budování infrastruktury informačních a komunikačních technologií s maximálním ohledem na kvalitu, stabilitu a efektivnost nabízeného řešení s plnou podporou v rámci záruční, ale i pozáruční péče.
Nabízíme zpracování projektů datových komunikačních systémů se zaměřením na: univerzální multimediální strukturované kabelážní systémy, systémy se 100% modularitou komponent konektivity, snadnou správu systému, konvergovanou platformu řešení (data, …
Poskytujeme bezplatnou konzultaci při zajišťování komunikačních potřeb zákazníka.
Zabýváme se prodejem mobilních komunikačních zařízení. Nabízíme aktivační SIM karty, GSM předplacené kupóny, GSM sady, kalkulacky, materiály propagační, příslušenství mobilní, telefony dotované, telefony samostatné.
Veškerá zmiňovaná řešení jsme schopni zajistit jak formou standardní dodávky systémů tak i jako komplexní řešení na klíč. Nejen v oblasti Kontaktních center nabízíme možnost zajištění kompletního provozu formou služby.
Poskytujeme služby vlastního dohledového centra pro rozsáhlé, střední i menší komunikační sítě. S využitím profesionálního softwarového vybavení pro monitoring sledujeme nepřetržitě provozní stav zákaznických sítí včetně zajištění řešení a sledování …
V kurzu se účastníci dozví o základních typech komunikace a jejich složkách a dále o tom, co je důležité pro úspěšnou komunikaci a proč je komunikace důležitá pro nás. Účastníci se naučí jak jednat asertivně, jak podat kritiku, kterým chybám se v kom…
Úastníci kurzů zjistí, jak sami přirozeně přistupují ke konfliktům. Naučí se, jak hledat řešení prostřednictvím konsensů (a kdy se jim radši vyhnout). Zvládnou techniku práce s vlastním i cizím hněvem a rozčilením. Naučí se řešit časté obtížné komuni…
K pobočkovým telefonním ústřednám lze připojit velké množství přístrojů. Různé druhy telefonů analogových a digitálních, faxy, záznamníky aj.
Schopnost komunikovat, jednat asertivně a chovat se co možná nejvíce přesvědčivě by mělo být samozřejmostí u každého, který se denně dostává do styku s lidmi a komunikuje s nimi.
Pravidla a zásady efektivní komunikace, verbální komunikace – aplikace principů a technik (asertivita, argumenty, antimanipulace atd.), neverbální komunikace – praktický přínos pro jednání a vyjednávání, řízení - řešení konfliktních situací, prezenta…
Účastníci se seznámí se základními principy verbální a neverbální komunikace. Pojmenují si kritéria efektivní prezentace. Vyhodnotí si prostřednictvím škály své komunikační a prezentační dovednosti.