Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Cíl kurzu: naučit obsluze a údržbě lanovek a lanových systémů a pracovních postupů při soustřeďování dříví lanovkami a lanovými systémy.
Školení poskytuje organizacím návod, jak vytvořit prostředí, které zaujme zákazníka již při prvním vstupu do firmy a které bude podporovat odstraňování jakéhokoliv plýtvání a lepší organizaci a vizualizaci procesů na pracovišti.
Školení je určeno pro představitele vedení/představitele managementu jakosti malých a středních firem, kteří zavádějí nebo již mají zaveden systém managementu jakosti podle normy ISO 9001:2008.
Pro dělníky v manipulaci dřeva a pěstebních pracech s motorovou pilou, křovinořezem a benzínovou sekačkou při práci v lese a na pracovištích podobného charakteru.
Standardní veřejná školení, standardní školení v prostorách zákazníka.
Cíl kurzu: naučit obsluze a údržbě hydraulické ruky a pracovnímu postupu při nakládání krátkého a dlouhého dříví.
Školení je zaměřeno na předání teoretických informací a rozvoj Vašich praktických dovedností vedení prodejního rozhovoru se zákazníkem či klientem.
Školení je připraveno pro posílení a rozvoj Vašich prezentačních dovedností. Poskytne návod jak srozumitelně formulovat své myšlenky, jak si udržet zájem posluchačů a nenudit je, jak reagovat na otázky a námitky publika, jak své vystoupení podpořit …
Komunikace je prostředník veškerého dění uvnitř firmy. V průběhu jednodenního semináře se soustředíme na vymezení pojmu a možných forem interní komunikace a rovněž důsledků nefunkční interní komunikace.
V průběhu školení Vás inspirujeme a motivujeme k týmové práci, definujeme principy týmové spolupráce a předáme prakticky využitelné informace - od sestavení týmu, k správnému stanovení cílů týmu až po jednotlivé techniky týmové spolupráce - použitel…
Málokdo dnes svůj informační systém vytváří a provozuje výhradně vlastními silami. Vždy jsou oblasti, pro které je výhodnější software nebo službu nakoupit.
Motivování pracovníků je každodenní a neustálou činností manažera. V průběhu školení se zaměříme na motivační teorie pracovníků a jejich aplikace do každodenní praxe, posoudíme jejich vhodnost či nevhodnost v různých pracovních situacích.
Vedení a motivace týmu je každodenní praxí manažera. Na školení budou specifikovány charakteristiky leadera, popíšeme jeho chování a způsob působení na spolupracovníky. Inspirujeme a přivedeme Vás k poznání, jak rozvinout své leaderovské dispozice a …