Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Účelem tohoto školení je naučit organizace, jak efektivněji a smysluplněji provádět měření spokojenosti zákazníků a jak získané informace využívat pro zvyšování výkonnosti organizace.
Školení poskytuje organizacím návod, jak vytvořit prostředí, které zaujme zákazníka již při prvním vstupu do firmy a které bude podporovat odstraňování jakéhokoliv plýtvání a lepší organizaci a vizualizaci procesů na pracovišti.
Znalosti na úrovni certifikace A+, Server+, síťového hardware a znalosti práce s Windows klienty. Doporučujeme praktické znalosti z prostředí Windows Server 2003 a znalosti z prostředí sítí.
Účastník školení získá důležité informace o nových, případně pozměněných požadavcích, které vyplývají z revize normy.
Nejbližší sjezdovka od našeho hotelu je vzdálená pouhých 350 m. K dispozici je také SKIbus, který odjíždí od hotelu do areálu SKI Karlov.
Cílem programu je motivovat pracovníky ke službě internímu zákazníkovi, uvědomit si důležitost každého článku zákaznického řetězce, zkvalitnit komunikaci s interním zákazníkem s konečným efektem na externího zákazníka.
Obecné vlastnosti textových editorů a tabulkových procesorů, účel použití, práce s dokumentem, úpravy, formáty, styly, zobrazení, nástroje a ostatní funkce, typy a styly dokumentů, záhlaví, zápatí, formáty, rozvržení a vzhled stránky, základy práce s…
Motivování pracovníků je každodenní a neustálou činností manažera. V průběhu školení se zaměříme na motivační teorie pracovníků a jejich aplikace do každodenní praxe, posoudíme jejich vhodnost či nevhodnost v různých pracovních situacích.