Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Cíl: získat dovednosti v oblasti marketingových dovedností (použití matic, analytických nástrojů pro rozhodování).
Úvod do marketingu. Marketingové plánování. Analýza makroprostředí.
Cíl: rozvoj komunikace uvnitř firmy, osvojení technik efektivní vnitrofiremní komunikace.
Základní pojmy a přístupy k problematice firemní kultury, firemní kultura jako řízený proces, měření efektivity.
Cílem je osvojit si a naučit se používat pravidla společenského a business protokolu, přispět k celkové profesionalitě a sebevědomému vystupování účastníků, kteří reprezentují svou organizaci.
Týmy a týmové procesy, skupinový vývoj, vytváření týmů, týmové role.
Předat základní znalost a zejména schopnost dobře komunikovat. Získat každého pro práci na sobě. Objevit potenciál účastníka dle osobnosti, věku, pohlaví, postavení, vzdělání, zevnějšku a aktuálních úkolů.