Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
V průběhu školení Vás inspirujeme a motivujeme k týmové práci, definujeme principy týmové spolupráce a předáme prakticky využitelné informace - od sestavení týmu, k správnému stanovení cílů týmu až po jednotlivé techniky týmové spolupráce - použitel…
Motivování pracovníků je každodenní a neustálou činností manažera. V průběhu tohoto kurzu se zaměříme na motivační teorie pracovníků a jejich aplikace do každodenní praxe v období krize, posoudíme jejich vhodnost či nevhodnost v různých pracovních si…
Cílem je naučit se připravit si podklady pro efektivní poradu, určit výhody a nevýhody různých typů porad, zvládnout konflikty v průběhu porady, využít potenciál jednotlivých členů porady.
Cílem je osvojit si a naučit se používat pravidla společenského a business protokolu, přispět k celkové profesionalitě a sebevědomému vystupování účastníků, kteří reprezentují svou organizaci.
Cílem je naučit se lépe organizovat čas a zefektivnit práci, odstranit nedostatky v řízení času, umět si stanovit priority, odhalit tzv. požírače času, osvojit si techniky řízení času.
Během kurzu Vám přiblížíme hlavní zásady asertivního komunikačního stylu – otevřené, spontánní a věcné komunikace, asertivitu jako životní postoj.
Cílem je naučit se poznat svůj tým, objevit v každém pracovníkovi skrytý potenciál, který se naučí maximálně využívat; poznat význam koučování, seznámit se metodami koučování a mentorování.
Školení je určeno pro představitele vedení/představitele managementu jakosti malých a středních firem, kteří zavádějí nebo již mají zaveden systém managementu jakosti podle normy ISO 9001:2008.
Motivování pracovníků je každodenní a neustálou činností manažera. V průběhu školení se zaměříme na motivační teorie pracovníků a jejich aplikace do každodenní praxe, posoudíme jejich vhodnost či nevhodnost v různých pracovních situacích.
Cílem je přesvědčit manažery k vnitřnímu přijetí zpracovaného systému hodnotícího pohovoru, naučit se správnému postupu a technice vedení hodnotících pohovorů, zkvalitnit komunikační dovednosti ve vztahu k podřízeným pracovníkům.
Cílem je naučit účastníky stanovit si účel a cíl prezentace, přizpůsobit prezentaci typu a potřebám posluchačů, umět pracovat s vizuálními prostředky zlepšit své komunikační dovednosti, naučit se sebevědomě vystupovat před veřejností.
Cílem je vybavit účastníky technikami přesvědčivé prezentace, prohloubit dovednost prezentování, dát účastníkům zpětnou vazbu na jejich vystoupení a individuální doporučení ke zvýšení přesvědčivosti projevu.
Cílem je za pomoci psychologických testů, případových studií a skupinových úloh poznat rysy své osobnosti a zjistit jak je můžete efektivně využívat v pracovním procesu. Díky tomu získáte sebevědomí v rozhodování i vystupování.
Cílem je rozvinout a zlepšit dovednosti týmové práce, zejména organizaci práce v týmu, komunikaci v týmu a koordinaci činnosti, zkvalitnit spolupráci v rámci jednotlivých týmů, osvojit si dovednost vedení týmu lidí s různými povahovými vlastnostmi.
Cílem je naučit se plánovat a organizovat projekt tak, aby byly dosaženy realistické cíle, efektivně využívat nástrojů řízení projektů, efektivně využívat dostupné zdroje správným plánováním, atd.