Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
V průběhu jednodenního školení se soustředíme na vymezení pojmu a možných forem interní komunikace a rovněž důsledků nefunkční interní komunikace. Definujeme a doporučíme jaké principy je vhodné zavést, aby komunikace uvnitř firmy byla kvalitní a úče…
Školení je připraveno pro posílení a rozvoj Vašich prezentačních dovedností. Poskytne návod jak srozumitelně formulovat své myšlenky, jak si udržet zájem posluchačů a nenudit je, jak reagovat na otázky a námitky publika, jak své vystoupení podpořit …
Cílem je pochopit odlišnosti jednání a chování různých národů, poznat zvláštnosti jejich vystupování, odlišnosti systému priorit, zásady obchodního jednání, způsoby řešení problémů, způsoby rozhodování, vedení a řízení.
Cílem je osvojit si techniky prodeje, naučit se správný postup v jednotlivých částech prodejního jednání, naučit se správně klást zákazníkům otázky, argumentovat a odpovídat na námitky. obchodní komunikace a vyjednávání, zvládat profesionálně různé t…
Cílem je upevnit dovednosti zvládání obtížných situací ve styku s klienty, zvýšit vcítění do různých typů klientů, naučit se vhodným taktikám jednání a ovlivňování různých typů klientů.
Cílem je naučit se různé styly jednání, dozvědět se, jak působí na ostatní lidi, zda vzbuzují respekt nebo zda si dokáží získat sympatie, osvojit si zásady profesionálního oblékání.
Cílem je pochopit význam reklamy pro firmu, naučit se zvolit reklamu tak, aby oslovila správný článek populace, pochopit psychologické působení reklamy na potencionálního klienta, zjistit, jak se dívá na reklamu koncový uživatel a co ho dokáže oslovi…
Cílem je naučit se orientovat v základních pojmech a metodách marketingu, pochopit souvislosti marketingu a naučit se získané znalosti aplikovat v praktických podmínkách na svém pracovním místě, seznámit se s vedením marketingové kampaně, naučit se v…
Vedení a motivace týmu je každodenní praxí manažera. Na školení budou specifikovány charakteristiky leadera, popíšeme jeho chování a způsob působení na spolupracovníky. Inspirujeme a přivedeme Vás k poznání, jak rozvinout své leaderovské dispozice a …
V tomto kurzu získáte informace a posílíte dovednosti potřebné pro přípravu a proaktivní řízení výkonu vašich pracovníků a jejich hodnocení. Seznámíte se s dostupnými technikami hodnocení a doporučenou strukturou hodnotícího pohovoru, i smyslem hodno…
Cílem je naučit se jednat s problémovými klienty, obstát v krizových situacích jako profesionál, nenechat se vyvést z míry, přispět k celkové profesionalitě úředníků.
Cílem je seznámit účastníky s diplomatickým protokolem a s pravidly, kterými se řídí společenská etiketa, dozvědět se jak vypadá uvítací ceremoniál při příjezdu a odjezdu delegace.
- zajistíme výuku všech požadovaných cizích jazyků - zaměřujeme se už od A1 na firemní prostředí a terminologii klienta - výuku realizujeme dle úrovní ERR na základě řízené konverzace a fixace gramatiky - přesně diagnostikujeme jazykové kompetenc…
Pořádáme Akreditované rekvalifikační kurzy pro obsluhu elektrovozíků a motovozíků a roleb. Kurz má teoretickou část (30 nebo 35 hodin) a praktickou část (až 75 hodin), a je zakončen písemným testem a praktickou jízdou na vozíku. Školíme ve vlastním s…