Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Cílem je osvojit si systematický a logický postup řešení problémů, naučit se vybraným technikám definování problému, analýzy problému, hledání řešení, hodnocení řešení a implementace.
Cílem je přesvědčit manažery k vnitřnímu přijetí zpracovaného systému hodnotícího pohovoru, naučit se správnému postupu a technice vedení hodnotících pohovorů, zkvalitnit komunikační dovednosti ve vztahu k podřízeným pracovníkům.
Cílem je pochopit odlišnosti jednání a chování různých národů, poznat zvláštnosti jejich vystupování, odlišnosti systému priorit, zásady obchodního jednání, způsoby řešení problémů, způsoby rozhodování, vedení a řízení.
Cílem je rozvoj trenérských a koučovacích dovedností v souladu s potřebami firmy, rozvoj komunikačních dovedností, zejména prezentace, vedení diskuse, naslouchání, kladení otázek, jistota ve zvládání technických pomůcek tréninku, atd.
Cílem je osvojit si techniky prodeje, naučit se správný postup v jednotlivých částech prodejního jednání, naučit se správně klást zákazníkům otázky, argumentovat a odpovídat na námitky. obchodní komunikace a vyjednávání, zvládat profesionálně různé t…
Cílem je upevnit dovednosti zvládání obtížných situací ve styku s klienty, zvýšit vcítění do různých typů klientů, naučit se vhodným taktikám jednání a ovlivňování různých typů klientů.
Cílem je naučit se různé styly jednání, dozvědět se, jak působí na ostatní lidi, zda vzbuzují respekt nebo zda si dokáží získat sympatie, osvojit si zásady profesionálního oblékání.
Účelem analýzy je posouzení předpokladů kandidáta pro vybranou funkci, stanovení předností a nedostatků stávajících manažerů včetně doporučených rozvojových opatření.
Cílem je osvojit si a naučit se používat pravidla společenského chování, přispět k celkové profesionalitě a sebevědomému vystupování obchodníka.
Cílem je naučit se orientovat v základních pojmech a metodách marketingu, pochopit souvislosti marketingu a naučit se získané znalosti aplikovat v praktických podmínkách na svém pracovním místě, seznámit se s vedením marketingové kampaně, naučit se v…
Cílem je seznámit účastníky s diplomatickým protokolem a s pravidly, kterými se řídí společenská etiketa, dozvědět se jak vypadá uvítací ceremoniál při příjezdu a odjezdu delegace.
Cílem tohoto 15-ti denního akreditovaného kurzu je zkvalitnit manažerské dovednosti, osvojit si metody a techniky řízení použitelné ve firemní praxi, zvýšit účinnost motivování podřízených, naučit se správnému postupu technice vedení různých typů poh…
Kurz je určen pro redaktory firemních časopisů, PR manažery, speciality pro interní komunikaci, specialisty pro styk s veřejností, manažery marketingu a všechny, kteří se zajímají o žurnalistiku.
Kurz je určen pro pracovníky HR útvarů, personalisty, kteří se podílejí na výběru a rozvoji pracovníků, manažery, kteří chtějí odhadnout budoucí úspěšnost uchazečů o zaměstnání a usměrnit rozvoj spolupracovníků správným způsobem.
Cílem je naučit se jednat s problémovými klienty, obstát v krizových situacích jako profesionál, nenechat se vyvést z míry, přispět k celkové profesionalitě úředníků.