Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Účastníci se naučí jaký přínos by hodnotící pohovor měl mít (pro všechny zúčastněné strany). Pochopí hodnotící pohovor jako integrální součást kontrolního systému v celé organizaci. Naučí se připravit se na hodnotící pohovor (a připravit na něj hodn…
Účastníci se naučí navrhnout strukturu účelné porady a pravidla potřebná pro její realizaci. Naučí se moderovat skupinu. Poznají typické "potížisty" na poradách a naučí se je zvládat (z pozice moderátora i běžného účastníka porady). Naučí s…
Účastníci poznají základní strukturu pro efektivní sdělování úkolů. Naučí se ověřit, zda byl úkol správně přijat a pochopen. Sestaví seznam úloh potřebných pro delegování vlastních odpovědnosti. Naučí se předávat práci tak, aby druhý poděkoval a těši…
Kurz je určen pro lektory, trenéry, vedoucí seminářů, ale i pro ty, které okolnosti čas od času přinutí školit (aniž by o to třeba nějak zvlášť stáli).
Kultivovaný hlasový projev je jedním z předpokladů úspěšnosti v mnoha profesích. Lidský hlas jako komunikační prostředek komplexně vypovídá o osobnosti člověka a o jeho fyzickém i psychickém stavu. Osvojením dovednosti práce s hlasem tak můžete zlepš…
Cílem tréninku je vybavit účastníky dovednostmi potřebnými pro kvalitní týmovou práci, motivovat je k týmové spolupráci, pomoci účastníkům identifikovat jejich týmovou roli a pracovat s jejími silnými a slabými stránkami za účelem co nejlepšího týmov…
Účastníci pochopí, jak důležitou roli sehrává při prezentaci jejich vlastní osoba. Naučí se připravit a strukturovat prezentaci tak, aby sdělili, co chtějí. Naučí se aktivně pracovat s vlastní trémou.
Kurz je určen pro IT odborníky a specialisty, kteří jsou nuceni o IT problematice komunikovat s kolegy-laiky, nebo dokonce se zákazníky.
Absolvování tréninku umožní lépe organizovat svoji práci, zvýší schopnost spolupráce s nadřízeným a nabídne postupy, jak přispívat k dobrému jménu společnosti.
Účastníci poznají strukturu dopisu / e-mailu (a také výhody a úskalí písemné komunikace). Zvládnou základní typografická pravidla pro tvorbu papírových i elektronických dokumentů. Zopakují si důležité gramatické jevy a stylistická doporučení. Naučí s…
Cílem tréninku je naučit účastníky pozitivně a konstruktivně odmítnout a jednat vždy v souladu se snahou o zachování dobrých vztahů.
Zefektivnit pracovní činnosti s maximálním využitím komunikačních dovedností v praxi, analyzovat mezilidské vztahy, účinněji řešit konflikty a další.