Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Zakázkový potisk je výhodný především pro ty uživatele identifikačních systémů, kterým se nevyplatí nákup vlastní tiskárny čárových kódů.
Představuje nejvyšší formu možné servisní podpory s pevně definovanou dobou řešení problému (SLA). Podpora je poskytována až do úrovně 24 hodin 7 dní v týdnu s dobou řešení v hodinách, přesné časové vymezení je vždy postaveno na míru dle konkrétních …
Doplňkové služby dle dohody, požadavků a potřeb vč. služeb logistických, dodavatelských a souvisejících.
Zajištění částečného, nebo úplného personálního a technického outsorcingu dílčích a kompexních výrobních a skladových provozů.
Údržba a pravidelné servisní návštěvy jsou základním stavebním kamenem bezproblémového provozu zařízení.
V případě požadavku zákazníka na podporu, která svým rozsahem přesahuje standardně poskytovanou podporu v rámci záručního či pozáručního servisu, nabízíme uzavření servisní smlouvy s jasně definovanými parametry SLA.
Společnost poskytuje svým zákazníkům komplexní služby v oblasti dopravy a logistiky, zejména mezi středoevropskými zeměmi a státy Balkánského poloostrova.
Zákazník má možnost zvolit v závislosti na urgenci požadavku mezi kategorií opravy expres (48 hodin v prac.dnech) a standard (5 prac.dní). V případě nutnosti zaslání zařízení na opravu výrobci je doba opravy závislá na podmínkách servisního středisk…
Záruční servis zajišťuje odstranění výrobních vad, které vzniknou v průběhu používání na zařízeních během záruční doby za předpokladu.