Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Primárním úkolem je technická podpora uživatelů při provozu námi dodaných zařízení, systémů či zakázkového software.
Poskytuje mnohem více než jen tradiční funkcionalitu pro automatizaci služeb. Ve svém rozsahu napomáhá procesům v celé firmě a ve výsledku přináší četné výhody celé organizaci, která se zabývá poskytováním profesionálních služeb.
Správa událostí, správa a řešení problémů, řízení změn, správa konfigurací, řízení služeb v servisních úrovních.
V této fázi je SW část systému přizpůsobována a konfigurována tak, aby bylo zajištěno její bezchybné fungování v prostředí zákazníka a aby byly splněny všechny požadavky zákazníka zmapované ve fázi provádění analýzy.
Získání nových zákazníků a udržení stávajících skupin zákazníků, zlepšení interních procesů a docílení efektivity, posílený výkon při uvádění nových produktů, automatizace marketingových aktivit, vyšší úroveň služeb zákazníkům.
Poskytujeme ucelenou sadu nástrojů a aplikací, které vám pomáhají plánovat, realizovat a analyzovat výstupy ve strategické úrovni i v úrovni taktické, operativně řešené – sladění činností s podnikatelskými záměry.
Systém Mobility Services Platform neboli MSP umožňuje automatizovanou konfiguraci, upgrade a správu mobilních zařízení.
Řízení a vylepšení obchodního výkonu a produktivity. Značné snížení nutnosti zadávání dat. Redukujte čas, který týmy v terénu tráví vykonáváním administrativních činností.
Produkty pro řízení služeb a servisních činností podporují model štíhlé firmy a poskytují stupňovité řízení pro eskalaci činností, které vám pomáhá při správě a plnění smluvních podmínek se zákazníky s naprosto transparentním přehledem všech rizik a …
Podle požadavků zákazníka můžeme provést specifické nastavení parametrů snímačů čárových kódů.