Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Jak důkladně analyzovat Vaši firmu a její nabídku, aktuální situaci na trhu (zákazníci, konkurence, vnější podmínky).
Připravit kulturu firmy,chápat a prosazovat kulturu firmy,udržovat a zlepšovat provoz v souladu s požadavky kvality, funkční specifikace a pracovních vztahů zaměstnanců.
Oblasti (témat) kurzů určených pro pracovníky ve veřejné správě: Vstupní vzdělávání dle zák. 312/2002,vzdělávání vedoucích úředníků dle zák. 312/2002,marketing měst a obcí,psychologická diagnostika,výběr pracovníků,personalistika,příprava a prezenta…
Vysvětlovat podstatu statistických dat,načrtnout tabulku a vysvětlit význam čísel,interpretovat statistiku a formulovat závěry z množiny dat,používat některé statistické metody pro zlepšení svých dovedností při odhadech a srovnáních.
Přistupovat k rozhodování systematicky a s rozmyslem,jednotlivé možnosti volit až po pečlivém rozboru jejich možných následků,realizovat svá rozhodnutí a učit se z vlastních chyb,dělat účinná rozhodnutí,aktualizovat cíle pro jednotlivce a týmy.
Příprava organizace práce - podmínky,rozdělovat práci jednotlivcům a ohodnotit jejich možnosti vůči cílům,realizovat a hodnotit změny ve výrobcích a službách.
Znát a umět vysvětlovat organizační struktury a systémy podniku,znát a zdokonalovat pracovní vztahy mezi jednotlivci, různými skupinami a zákazníky,efektivněji pracovat na své pozici v organizaci, znát možnosti svého služebního postupu,řízení = řízen…
Znát základy kontrolních systémů a zapojit je do kontroly práce, využívat užitečné postupy ke kontrole průběhu práce, materiálu, kvality a pracovních metod, znát principy kontroly.
Naučíme Vás: - Rozumět významu a důležitosti produktivity - vytvářet a udržovat nezbytné podmínky pro zvýšení produktivity - pomáhat zlepšení produktivity práce jednotlivce - orientovat se v různých výpočtech
Stav v kvalitě výrobků a služeb, porovnání s možnostmi firmy, s obchodním prostředím, neustálé zjišťování možností ke zlepšení, hodnotit užitek a nevýhody nabízených změn, projednávat a dohodnout se na uvedení změn, odůvodňovat návrhy na výdaje ke zl…
Volit a definovat situaci nebo problém, kterým je třeba se zabývat, shromažďovat všechny odpovídající údaje,analyzovat tyto údaje a načrtnout závěry,psát zprávu a udělat doporučení.
Přispívat k návrhu a organizaci skladu s cílem dosáhnout maximální efektivity, rozumět a aplikovat systém dokumentace na regulaci a evidenci skladových vstupů a výstupů,přispívat k řízení nákladů minimalizací ležáků a snížením ztrát ve skladech.
Přispívat k návrhu a realizaci postupů efektivního řízení zásob, vypočítávat požadovanou úroveň zásob, oceňovat aplikaci informační technologie do efektivního řízení zásob.
Evidovat údaje o dodavatelích a subdodavatelích a jejich produktech, vyhodnocovat kvalitu dodavatelů a produktů.
Identifikovat potřebu změny, shromažďovat a hodnotit náměty na možná řešení, hodnotit výsledek a přijímat korektivní opatření.