Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Vytvářet podmínky pro kvalitní práci, užívat a zhodnotit přínosy systémů řízení kvality, definovat vlastní místo a možnosti v systému řízení kvality, určit klíčové prvky zahrnuté v každém úspěšném programu kvality.
Plánování a příprava projektu, řízení realizace projektu, vyhodnocení projektu, nástroje na podporu řízení projektu.
Rozumět, co je to trh a tržní přístup, chápat, co je to marketing a jak se využívají, popř. upravují zdroje organizace k uspokojení potřeb zákazníka, využívání marketingového přístupu ve své každodenní činnosti.
Náležitosti obchodní smlouvy, rizika a závazky vyplývající ze špatně uzavřené smlouvy, znalost trhu, znalost zákazníka, sjednání obchodní schůzky, řízení obchodní schůzky, uzavření obchodu, řešení námitek, vyjednávání.
Identifikovat své vnitřní a vnější zákazníky, určovat a dohadovat požadavky zákazníků, vysvětlovat význam a důležitost péče o zákazníka, vést svůj tým s cílem zvýšit běžný standard péče o zákazníka, zajišťovat, aby tým pracoval v kontaktu se zákazník…
Dohlížet na činnosti směřované k údržbě a zdokonalení efektivity kanceláří, účastnit se auditů a šetření, rozpoznávat změny v pracovní praxi, které nastávají vlivem příchodu nové technologie.
Stanovovat a aktualizovat pracovní cíle pro jednotlivce,rozhodovat o pracovních metodách,plánovat činnosti jednotlivců vedoucí k cíli.
V řízení obchodu, v obchodní činnosti, v nákupní činnosti, v marketingové činnosti, v tvorbě strategie, poradenství a psychodiagnostika.
Chápat podstatu a smysl plánování,chápat význam a smysl strategických, taktických a dalších plánů,stanovovat cíle.
Rozumět faktorům, které ovlivňují hladinu mezd,vysvětlovat, jak fungují hlavní typy systémů odměňování v podniku,hodnotit efekty lišících se typů systémů podle postoje zaměstnanců, morálky a motivace.
Popisovat zařízení používaná v moderních komunikačních systémech,hodnotit, co jejich pracovní týmy mohou získat využitím počítačů a moderních komunikačních systémů,vést své týmy k co nejefektivnějšímu využití daného vybavení.
Dávat plánované instrukce, které mají přesný význam,sledovat výsledky za účelem ujištění se, že práce byla vykonána a přístup týmu je dobrý, rozhodovat, kdy je třeba písemných instrukcí.
Naučíme Vás, jak: - Chápat principy efektivní komunikace - komunikovat efektivněji slovem i chováním - poslouchat efektivněji - navrhovat a uskutečňovat komunikaci k dosažení požadovaných výsledků - řešit konflikty mezi zaměstnanci
Seznam vzdělávacích témat slouží k první základní orientaci zákazníka při tvorbě určitého vzdělávacího modulu pro manažery a zaměstnance. Každé z témat je možno vybrat jako samostatné a aplikovat jej na potřeby zákazníka.