Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Odpočítáváme poslední hodiny do ukončení úspěšného projektu. Nebo neúspěšného? Nenechte si ujít manažerskou hru, která vám ihned a prokazatelně zvýší návratnost investice do vývoje, správy a řízení IT služeb ve vašem IT týmu. Nejlepší simulace pro os…
Nabízíme ucelené portfolio služeb v oblasti ICT, systémové integrace a programového managementu a dokážeme podporovat celý životní cyklus IT našich zákazníků - analýzy a konzultace, zpracování bezpečnostních strategií, poradenství při výběru dodavate…
Audit zákaznických center zahrnuje: procesní audit, personální audit, audit linky – mystery call. Tyto procesy pro posouzení kvality procesů v zákaznickém centru (reporty), při hodnocení managementu centra a při auditu linky (mystery call).
ISO 9001 je univerzální mezinárodní norma, která se zabývá kvalitou služeb poskytovaných Vaší společností. Systém managementu jakosti(QMS), který se zavádí a následně certifikuje dle normy ISO 9001 lze zavést do jakékoli společnosti.
Nabídkou našich konzultačních a implementačních služeb v oblasti managementu změn a konfigurace softwaru chceme pomoci našim zákazníkům zavést nebo zdokonalit správu softwarových zdrojů a řízení změn při vývoji a údržbě softwarových aplikací.
Tento program v sobě skrývá některé metody, které Vám pomohou zefektivnit práci, uspořádat si čas a jak lépe pracovat s pracovníky. Program zahrnuje problematiku: time managementu, delegování, prezenčních dovedností, motivace a dalších.
Pokrýváme oblast hypodermických produktů, intenzivní péče, regionální anestezie, chirurgického šití, sterilizace, bezpečného odběru krve a moči, diabetologie, záchranářských pomůcek a materiálu, ochrany personálu, inkontinence a managementu biohazard…
Cílem facility managementu je sladit pracovní prostředí v objektu s potřebami uživatelů objektu a s pracovními procesy, které na jednotlivých pracovištích probíhají.
Smyslem marketingového strategického poradenství je nalezení dlouhodobého optimálního řešení pro dosažení cílů zadavatele. Správně nastavená strategie společnosti zlepšuje koordinaci managementu a pracovníků firmy.
Seznámení s požadavky norem systémů managementu na metrologické zajištění, základní seznámení s legislativními požadavky a příklady zajištění metrologického pořádku v rámci systému managementu.
Zpracování metodiky práce s incidenty, definice cílů managementu incidentů z pohledu vedení organizace, návrh a implementace vhodných nástrojů managementu incidentů, hodnocení efektivity a přínosu Managementu incidentů, zpracování workflow management…
Certifikace systémů managementu je v dnešní době nezbytná podmínka úspěšnosti na trhu. TTS zajišťuje všechny kroky vedoucí k úspěšné certifikaci dle příslušné normy(norem).
Společnost poskytuje služby od standardní správy nemovitostí až po komplexní služby facility managementu, tj. zajištění podpůrných činností souvisejících s provozem nemovitostí i s provozem organizace, která nemovitosti užívá.