Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
V dnešní době není zájem číst dlouhé texty. Video prezentace je účinný nástroj jak zaujmout a vyzdvihnout obraz Vaší firmy na veřejnosti.
Na manažery a vedoucí pracovníky jsou kladeny čím dál tím vyšší nároky. Většina z nich cítí potřebu změny v myšlení a přístupu pracovníků ve firmy. Pro tyto změny je velmi náročné získat podporu ostatních spolupracovníků. Z toho vyplývá snad nejnároč…
Papírové kapesníky jsou nepostradatelnou součástí každodenního života. Hygienické papírové kapesníčky šetrně ošetří Váš nos.
Velmi často jsou lidé nespokojeni s přístupem svého okolí ke své osobě - ať už se jedná o zákazníky, manažery či rodinné příslušníky. Ovšem je důležité si uvědomit, že pokud chceme změnit přístup okolí, v prvé řadě musíme změnit přístup svůj.
Outdoorové kurzy jsou jednou z nejpoužívanějších metod rozvoje a vzdělávání pracovníků firem. Jde v podstatě o soubor aktivit cíleně sestavených tak, aby formou zážitkového učení poskytovaly prostor pro získávání zkušeností k řešení konkrétních situa…
Manažeři na liniových či nižších pozicích bývají většinou ti, kteří svou zaměstnaneckou náplň práce zvládali dříve a lépe, než ostatní. Avšak přechod do manažerské role je natolik zásadní změna, že bez dalšího vzdělávání může nový manažer opravdu „po…
Jednou z nejdůležitějších dovedností manažera či vedoucího pracovního týmu je umění motivovat svůj tým k plnění úkolů. Lidé, kteří motivují, jsou velmi vzácní. Můžeme někoho přinutit, aby úkol udělal, ale zcela jistě ho nemůžeme přinutit, aby to uděl…
V současné době, kdy se většina vedoucích pracovníků cítí přetížena, je delegování úkolů jedinou možností, jak zvýšit výkonnost a spoluzodpovědnost pracovníků.
Koučování se v současné době řadí k nejvýznamnějším stylům vedení pracovních týmů. Lze říci, že koučování můžeme chápat jako styl, na jehož pochopení a zvládnutí nestačí pouze přečíst skripta nebo jinou odbornou literaturu.
Rozdílnost komunikačního stylu manažera a podřízeného pracovníka přináší leckdy v životě situace, kdy je pro nás velmi obtížné pochopit druhou stranu.
Každý den prožíváme mnoho situací, které jsou velmi složité. Musíme někdy složitě vyjednávat s kličkujícím zákazníkem, nepřístupným prodavačem či nákupčím, neústupným šéfem nebo rozčileným partnerem.
Seminář je určen pro manažery a vedoucí, kteří by měli vědět maximum o mezilidské komunikaci, aby mohli plně využít všech komunikačních dovedností pro efektivní vedení pracovních týmů.
Komunikační typologie jednotlivých typů osobností slouží k umění přizpůsobit se partnerovi, lepšímu pochopení jeho požadavků a v konečném efektu ke zvýšení úspěšnosti jednání. Lidi lze rozdělit do čtyř hlavních typů a v prodejní situaci je nutností s…
Personální pohovory – to jsou výběrové a přijímací pohovory s novým spolupracovníkem, hodnotící, motivační a rozvojové pohovory se stávajícími pracovníky a pohovory s odcházejícím pracovníkem.