Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Navázání kontaktu a následné vytvoření vztahu mezi obchodním zástupcem a zákazníkem není zdaleka jednoduchou záležitostí.
Umění řídit rozhovor se zákazníkem perfektním kladením otázek je jedním ze základních předpokladů pro úspěch obchodního zástupce.
Emoce hrají při rozhodování zákazníka o koupi mimořádně důležitou roli. Přitom jen málo obchodních zástupců umí s emocemi zákazníka pracovat.
Námitky zákazníků - nejtěžší bod obchodního jednání. Každý zná zákazníkovy reakce typu – „Je to drahé“, „Nemám peníze“, „Musím si to rozmyslet“, „Konkurence má výhodnější podmínky“.
Pro obchodního zástupce je jedním z nejtěžších okamžiků vystihnout správný moment, kdy se má zákazníka zeptat na závěrečné stanovisko.
Aktivní a vytížení lidé jsou často ve stresu a spěchu, aby stihli všechny úkoly a povinnosti. Stres a spěch není nutnou podmínkou úspěchu, je jen poukázkou do nemocnice, manželské poradny či k rozvodu, nerozumění si se svými dětmi anebo i cestou ke k…
Bílá, jemnozrnná matná vysoce paropropustná, plně omyvatelná, rychleschnoucí silikonová fasádní barva s vysokou krycí schopností, vodoodpudivostí a nízkou špinivostí.
Existuje celá řada výrobků a služeb, které se dají nabídnout zákazníkům po telefonu. Výhodou telefonní nabídky je velké množství oslovených zákazníků a tím tedy i možná vyšší efektivita práce.
Telefon se stal v našem osobním i profesním životě komunikačním prostředkem číslo jedna. Telefonicky často získáváme první kontakt se zákazníkem. Je tedy velmi důležité, zda zapůsobíme na zákazníka pozitivně.
Přístup obsluhujícího personálu v obchodech má výrazný vliv na výši dosavadních tržeb. Majitelé větších obchodů prožili většinou stejnou zkušenost. Dokud s maximální péči obsluhovali zákazníky oni, byly dosahované tržby vysoké.
Modulární koncepce převodovek Lenze umožňuje jejich snadné přizpůsobení aplikaci. Rovněž motory lze vybavit dle požadavku na pohon zpětnovazebními čidly, cizí ventilací, brzdou apod. Jsou vyrobeny v teplotní třídě F a krytí IP55.
Reklamace zákazníka - ať už oprávněná či neoprávněná, je často vyhraněnou situací, kdy zákazník jedná pod vlivem svých emocí.
Tónovaná, matná, jemná akrylátová fásádní barva s dlouhodobou životností, velmi odolná proti alkáliím, kyselým dešťům a průmyslovým exhalacím, vysoce paropropustná, omyvatelná, doporučovaná pro nátěry omítek zateplovacích systémů, upravená pro Airles…