Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Aplikace komplexně pokrývá proces zpracování příchozí a odchozí korespondence. Je určena pro nasazení na platformě IBM Domino/Lotus Notes. Evidence záznamů všech dokumentů (přijatá/odeslaná korespondence). Podací deník - systém automaticky vygeneruj…
Aplikace je zaměřena na hodnocení dodavatelů podle oborů dodávek podle dynamicky volených kritérií. Je určena pro nasazení na platformě IBM Domino/Lotus Notes. Funkce - evidence dodavatelů, dynamická definice kritérií podle oborů dodávek a jejich váh…
Produkt Isoset představuje modulární nástroj zaměřený na řešení problematik souvisejících s certifikací dle norem ISO 9001 ISO 14001, OHSAS 18001, příp. ISO/TS 16949, resp. podporou vnitropodnikových procesů. Celistvou aplikaci utvářejí databázové mo…
Účinný nástroj, který umožňuje zjistit názory zaměstnanců na úroveň komunikace ve firmě, jejich motivaci, spokojenost, stupeň ztotožnění s firemní kulturou, s realizovanými změnami a další důležité faktory.
Nabízíme správu licenčního portfolia - sledování termínu obnovy software a zasílání infa klientovi.
Odhadovat potřeby posluchačů a tomu přizpůsobit svůj projev,mluvit efektivně v různých situacích,plánovat a provádět efektivní prezentace,podávat svoje prezentace přesvědčivě.
Naučíme Vás, jak: - Chápat principy efektivní komunikace - komunikovat efektivněji slovem i chováním - poslouchat efektivněji - navrhovat a uskutečňovat komunikaci k dosažení požadovaných výsledků - řešit konflikty mezi zaměstnanci
Dávat plánované instrukce, které mají přesný význam,sledovat výsledky za účelem ujištění se, že práce byla vykonána a přístup týmu je dobrý, rozhodovat, kdy je třeba písemných instrukcí.
Rozumět důležitosti a přínosům tréninku,určovat tréninkové potřeby pracovního týmu, připravovat plány tréninku,plánovat, připravovat a vést efektivní tréninkový kurz (hodinu),sledovat a vyhodnocovat úspěch tréninku,poskytovat efektivní podporu svému …
Vědět, kdy a proč je třeba něco napsat,vytvářet si jednoduchý, přímý a čtenáři odpovídající styl psaní.
Znát nejvíce používané vybavení a aplikace,kontrolovat uvedení a fungování informační technologie v praxi.
Seznam vzdělávacích témat slouží k první základní orientaci zákazníka při tvorbě určitého vzdělávacího modulu pro manažery a zaměstnance. Každé z témat je možno vybrat jako samostatné a aplikovat jej na potřeby zákazníka.
Vysvětlovat podstatu statistických dat,načrtnout tabulku a vysvětlit význam čísel,interpretovat statistiku a formulovat závěry z množiny dat,používat některé statistické metody pro zlepšení svých dovedností při odhadech a srovnáních.
Rozumět funkci peněz při obchodování,číst a přímo interpretovat články o finančních záležitostech,testovat finanční výkonnost na základě analýzy poměrových koeficientů,vidět, jak jejich práce i práce ostatních přispívá k finančním výsledkům obchodní …
Rozumět výsledkům zobrazeným v přehledech, tabulkách a grafech,sestavovat přehledy, tabulky a grafy ze získaných informací,popisovat stav a předpovídat podle grafů.