Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Do našich služeb zahrnujeme i prodej sazenic. Nabízíme sazenice buku, dubu, habru, jasanu, javoru, jeřábu, lípy, smrku, borovice, brslenu, přísavníku, ptačího zobu, růže, řešetláku, skalníku, svídu, vrby a zlatice.
Dohlížet na činnosti směřované k údržbě a zdokonalení efektivity kanceláří, účastnit se auditů a šetření, rozpoznávat změny v pracovní praxi, které nastávají vlivem příchodu nové technologie.
Identifikovat své vnitřní a vnější zákazníky, určovat a dohadovat požadavky zákazníků, vysvětlovat význam a důležitost péče o zákazníka, vést svůj tým s cílem zvýšit běžný standard péče o zákazníka, zajišťovat, aby tým pracoval v kontaktu se zákazník…
Rozumět, co je to trh a tržní přístup, chápat, co je to marketing a jak se využívají, popř. upravují zdroje organizace k uspokojení potřeb zákazníka, využívání marketingového přístupu ve své každodenní činnosti.
Evidovat údaje o dodavatelích a subdodavatelích a jejich produktech, vyhodnocovat kvalitu dodavatelů a produktů.
Volit a definovat situaci nebo problém, kterým je třeba se zabývat, shromažďovat všechny odpovídající údaje,analyzovat tyto údaje a načrtnout závěry,psát zprávu a udělat doporučení.
Stav v kvalitě výrobků a služeb, porovnání s možnostmi firmy, s obchodním prostředím, neustálé zjišťování možností ke zlepšení, hodnotit užitek a nevýhody nabízených změn, projednávat a dohodnout se na uvedení změn, odůvodňovat návrhy na výdaje ke zl…
Naučíme Vás: - Rozumět významu a důležitosti produktivity - vytvářet a udržovat nezbytné podmínky pro zvýšení produktivity - pomáhat zlepšení produktivity práce jednotlivce - orientovat se v různých výpočtech
Určeno: pracovníkům pověřeným vedením organizace k provádění vnitřeních prověrek jakosti.
Motivování pracovníků je každodenní a neustálou činností manažera. V průběhu tohoto kurzu se zaměříme na motivační teorie pracovníků a jejich aplikace do každodenní praxe v období krize, posoudíme jejich vhodnost či nevhodnost v různých pracovních si…
V průběhu jednodenního školení se soustředíme na vymezení pojmu a možných forem interní komunikace a rovněž důsledků nefunkční interní komunikace. Definujeme a doporučíme jaké principy je vhodné zavést, aby komunikace uvnitř firmy byla kvalitní a úče…
Účelem tohoto školení je naučit organizace, jak efektivněji a smysluplněji provádět měření spokojenosti zákazníků a jak získané informace využívat pro zvyšování výkonnosti organizace.
Školení poskytuje organizacím návod, jak vytvořit prostředí, které zaujme zákazníka již při prvním vstupu do firmy a které bude podporovat odstraňování jakéhokoliv plýtvání a lepší organizaci a vizualizaci procesů na pracovišti.
Školení je určeno pro představitele vedení/představitele managementu jakosti malých a středních firem, kteří zavádějí nebo již mají zaveden systém managementu jakosti podle normy ISO 9001:2008.
Kurz je zaměřen na organizace, které zavádí nebo mají zavedený systém managementu jakosti podle normy ISO 9001, klade si za cíl poskytnout mistrům základní informace o významu normy ISO 9001.