Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Stále častěji realizujeme zakázky přímým tiskem na desky (potisk deskových materiálů). Potisk na deskové materiály vyniká špičkovou kvalitou UV tisku na rozličné materiály - dřevo, PVC desky, sklo, tkaniny, plexisklo, silné prezentační kartony, kov, …
Bannery – reklamní plachty zrealizujeme a umístíme na jakékoliv místo - plot, zábradlí, stěna, plot, střecha, reklamní rám. Technologie umožňují fotorealistický solventní tisk a také ECO solventní tisk. Reklamní plachty pro exteriérové použití realiz…
Rozměry a tvary novoročenek a přání realizujeme v neomezeném sortimentu, včetně složitých tvarových výseků. Na výrobu novoročních přání poskytujeme rozmanitý materiál, jak v rozsahu gramáží tak i povrchové úpravy. Realizaci zajistíme komplexně na mír…
Programy mají jasný cíl – informovat o připravované a/nebo probíhající akci. Programy najdeme v divadlech, kinech, při různých akcích, při soutěžních či jiných kulturních akcích atd.Publikace mohou mít jen oznamovací účel, ale také připravujeme publi…
Nedílnou součástí Corporate Image je vizuální prezentování firmy – Corporate Design. Pomáháme klientům realizovat jeho průhlednost, jednoduchost a pozitivní schopnost prezentace + vizuální projev, jedinečnost a nadčasovost image, jednoduchá a rychlá …
Systém hromadného oslovení koncových klientů - personalizace dokumentů pro adresné doručování hromadné korespondence. Každá obálka, může automaticky nést reklamu, kterou Vám s personifikací vytiskneme. Při zpracování hromadné korespondence zajišťujem…
Tvorba www – Tvorba webu – Tvorba www prezentace – Tvorba webových aplikací. Zajistíme pro Vás komplexní elektronickou komunikaci a prezentaci: design, tvorbu www, tvorbu e-shopů, SEO optimalizace, správu PPC, komplexní internetový marketing komplexn…
Pro nás jsou klíčové oblasti outsourcingu, kterými podporujeme klientské procesy: správa webového prostředí, marketing, krátkodobé i dlouhodobé zajištění provozu PC a zařízení pro tisk.
Identifikace má za úkol: zmapovat potřeby klienta, nalézt silná místa a argumenty, vytipovat time-management, určit směr a cíl, měřit finanční přínosy, zjistit technické možnosti, identifikovat případná slabá místa vyhodnotit úspěšnost, zajistit úče…
Marketingový plán je strategický „dokument“ v povědomí „Značky“ na trhu, v němž jsou zakotveny strategické plány, principy či propagace značky, jakožto nosný nástroj viditelnosti v konkurenčním prostředí. Systém chování s firemní „Značkou“ – logem pr…
Direct Marketing provádíme systémem vytváření podmínek pro přímou komunikaci s klienty, tedy systém proveditelných kroků v komunikaci k získání povědomí podnikatelské klientely a pozornosti veřejnosti.Celkové provedení zajišťujeme jako projekt s komp…
Metodika je založena na implementaci loajálního (otevřeného) přístupu k produktům a jejich obchodních fází. Filozofie je založena v důslednosti návrhů na podporu zvýšení podílu na trhu podle účelu, využití, segmentace, poptávky a časové souvislosti.