Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Nasazení technologie Business Rules Management System (BRMS) umožní získat významnou konkurenční výhodu před obchody, které jsou schopny aplikovat pouze jednoduché plošné slevy určené např. všem držitelům karet. Cílení na velmi malé přesně definované…
Prémiový energetický nápoj, který díky svému složení revitalizuje tělo i mysl. Nápoj je určený všem aktivním lidem v době zvýšené tělesné i duševní zátěže.
Svěží a lehký. Ron Blanco zraje po dobu nejméně 1,5 roku v dubových sudech a tím dosahuje své jedinečné lehkosti a stejně výrazné čerstvé aroma.
Pro začínající nebo potencionální interní lektory s cílem naučit se a rozvíjet moderační a trenérské schopnosti u interních lektorů, osvojit si využívání moderačních a tréninkových metod, zefektivnit školicí procesy.
Zoner inShop 4 je poskytován formou pronájmu. Tento způsob je mnohem výhodnější než odkoupení či zakázková tvorba vlastního internetového obchodu. Odpovědnost za provoz a technické záležitosti chodu internetového obchodu je pouze na nás a Vy tak mát…
Nabízíme Vám účetní poradenství, daňové poradenství, vedení podvojného účetnictví, vedení daňové evidence, mzdové účetnictví, manažerské účetnictví, finanční analýzy, spolupráce se správci konkurzních podstat a další. Daňové konzultace provádíme indi…
Nabízíme váhy pro sklady a technologie - stolní kompaktní, můstkové, podlahové.
Detektivové zajistí důkazy pro soudní či správní řízení. Dodají znalecké posudky z oblasti kriminalistiky včetně testů DNA a odhadu škod na majetku. Prověří obchodního či životního partnera, uchazeče o zaměstnání. Zajistíme informační servis o firmě…
Kurz má za úkol rozvoj dovedností pro práci se zákazníkem: zlepšit organizaci práce, zlepšit „obchodnické uvažování“, zefektivnit proces prodeje, zlepšit vyjednávací schopnosti, zlepšit prezentaci firmy či produktu, motivovat k lepšímu výkonu.
Pro pracovníky v přímém kontaktu se zákazníky, přímé prodejce a prodavače, pracovníky za přepážkou a na reklamačních odděleních atd. s cílem osvojení nekonfliktního jednání v bezprostředním styku se zákazníky.
Pro obchodní zástupce a reprezentanty firem s cílem vést obchodní jednání, rozlišovat jednotlivé fáze a naučit se základním technikám obchodního jednání.