Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Společnost AGENTURA ASPEKT, spol. s r.o. byla založena v roce 1995. Poskytujeme kompletní servis v oblastech účetních a ekonomických služeb pro právnické osoby, fyzické osoby podnikatele i nepodnikatele, neziskové organizace.V rámci poskytovaných slu…
Cílem je zpracování motivačního programu ke zvýšení pracovní výkonnosti, posílení sounáležitosti s firmou, vyvolání spokojenosti s prací, stabilizování rozhodujících kategorií zaměstnanců, pracovní a sociální motivace zaměstnanců, pracovní a sociální…
Malým a středním firmám, společnostem a organizacím, které nemají personální útvar ani personalistu, nabízíme poradenské služby dle potřeby.
a). Systém pravidelného hodnocení jako moderní manažerský nástroj jehož hlavním přínosem je zvýšení pracovního výkonu, motivace, zapojení, zvýšení loajality, získávání zpětné vazby a zlepšení firemní kultury. Zajistíme Vám komplexní přípravu od anal…
Našim klientům vedeme kompletní personální evidenci, včetně styku s odpovídajícími úřady na úrovni daňových povinnosti, odvodů do veřejných fondů sociálního a zdravotního pojištění, plnění závazků z titulu úrazového pojištění zaměstnavatelů atd.
Aplikace KS mzdy je mzdový informační systém pro vedení mzdové a personální agendy středních a velkých organizací. Umožňuje pracovníkům mzdových účtáren, rychlé a bezchybné zpracování mezd.
Altus Vario je komplexní ekonomický software. Moduly systému Altus Vario řeší všechny potřebné firemní agendy (obchodní, ekonomické a personální).
Zabýváme se vedením účetnictví a daňové evidence, vedením personální a mzdové agendy. Počítáme a zpracováváme mzdy, přihlašujeme a odhlašujeme zaměstnance.
Nabízím zpracování účetnictví (daňové evidence), zpracování mezd a personální agendy pro drobné živnostníky i obchodní společnosti, účetní poradenství, rekonstrukci účetnictví, zpracování daňových přiznání a přehledů pro FÚ, ZP, OSSZ, ČSÚ atd. Praxe…
Zpracováváme mzdovou i personální agendu pro právní subjekty a podnikatele již od ledna 1995. Mezi námi a zákazníkem je uzavřena dohoda o spolupráci, ve které jsou podrobně stanoveny povinnosti subjektu i naší firmy.
Nabízíme komplexní služby v oblasti vedení účetnictví (podvojné účetnictví), daňové evidence (jednoduché účetnictví), vedení personální agendy, zpracování mezd a daňových přiznání pro malé a střední firmy.
Poskytování účetního poradenství a vedení daňové evidence, účetnictví, mezd a personální agendy. Ceny služeb sjednáváme individuálně a smluvní klienti mají poradenství v ceně.
Provádíme v naší společnosti, spolupracujeme na tvorbě personální agendy klienta, zajišťujeme nejen běžný styk s FÚ, SSZ a ZP, ale také při kontrolách těchto orgánů.