Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Provádíme revize již zpracovaného účetnictví a zpětné zpracování účetních agend klientů, vč. daňové optimalizace a vyhotovení dodatečných daňových přiznání
Třídění, označení, předkontace a uspořádání prvotních dokladů, zaúčtování všech účetních dokladů, vedení účetního deníku, vedení hlavní knihy, vedení pokladní knihy, vedení knih pohledávek a závazků,měsíčnízávěrky, ročníuzávěrkové práce,vypracování v…
Třídění,označení a uspořádání prvotních dokladů, vedení pěněžního deníku, vedení knihy pohledávek a závazků, vedení knihy investičního majetku a drobného investičního majetku, zpracování DPH vč. záznamní povinnosti, vypracováníveškerýchdaňovýchpřizná…
Jako příslušenství k židlím v naší nabídce najdete např. nášlapné kruhy, nožní podpory, područky apod.
Zřízení linek 0800, výběr snadno zapamatovatelných čísel, pronájem Hi-Tech operátorských pracovišť, profesionálně proškolení operátoři, digitální hláska mimo pracovní dobu call-centra, možnost předvoleb předběžných informací, pravidelné vyhodnocování…
Etapa realizace, řízení a monitoringu projektu je mnohdy náročnější než získání samotné dotace. Při nedodržení pravidel může být příjemci dotace krácena nebo odebrána. Klientům nabízíme celkové vedení projektu včetně zajištění všech administrativních…
Program automatizuje nebo podstatně usnadňuje vedení daňové evidence a dalších agend podnikatele, jako jsou evidence a dopisování majetku, zásoby, fakturace, personalistika a mzdy, obchodní korespondence, daňová přiznání.
Základem pro zpracování mezd je docházka jednotlivých zaměstnanců a s ní související dokumenty (např. stravenky, podklady k odměnám, přehled přesčasů apod.).