Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Některé typy vozovek zejména v intravilánu vykazují s ohledem na povrchovou drsnost značnou hlučnost. Firma Blatrysk, s.r.o. nabízí několik metod na snížení této hlučnosti. Jde o broušení diamantem, nebo broušení a strojní špachtlování, nebo broušení…
Jedním z mnoha nedostatků na pozemních komunikacích jsou podélně vyjeté koleje. Ve vybraných případech je možné odstranit vytlačeniny pomocí silniční frézy a jemného drážkování.
Poskytujeme několik patentovaných technologií na odstranění tohoto nedostatku. Může poskytnout takové garance, že počet dopravních nehod před aplikací odvodňovacího drážkování poklesne na polovinu po realizaci odvodnění.
Odstranění vodorovného dopravního značení se provádí frézováním a tryskáním ocelovými kuličkami. Frézováním se nesmí porušit obrusná vrstva vozovky - asfaltová či cementobetonová. Frézovací stroj je seřízen tak, aby nedošlo k porušení obrusné vrstvy.
Odstranění vody z povrchu komunikací se provádí frézováním odvodňovacího bezhlučného profilu do povrchu komunikací do hloubky 4-5 mm pod definovaným úhlem a kadencí. Tento profil má vysokou odolnost proti obrusu.
Nabízíme opravy podlah i pomocí vysoce výkonných řezacích strojů. Běžná hloubka řezu až 17 cm. Při řezání technologických kanálů celou tlouku betonu prořežeme na kvádry, které jsou pomocí hmoždinek a visacích ok demontovány bez nutnosti bourání bet…
Nabízíme zhotovení barevných povrchů asfaltových vozovek metodou broušení a strojního špachtlování pomocí barevných plastů. Rychlost zasychání plastů je od 5 do 15 minut. Barevnost plastů je možná ve všech odstínech systému RAL.
Nabízíme lokální opravy podlah bez přerušení provozu s tím, e se vyčlení lokální opravovaná plocha od 1 do 100 m2 a tato se opraví v průběhu jedné max. osmi pracovních hodin. Po této době jsou opravovaná místa plného zatížení.
V mnoha výrobních a skladovacích halách jsou instalovány podlahy, u kterých došlo vlivem provozu k vysokému stupni vyhlazení. Firma Blatrysk, s.r.o. nabízí zdrsnění těchto povrchů metodou bezprašného brokování a to i bez vyloučení provozu.
V mnoha výrobních a skladovacích halách je položen asfaltobeton, který je vymačkán, nerovný a popraskán s mnoha výtluky. Blatrysk, s.r.o. nabízí metodu brokování nebo broušení s následným strojním špachtlováním a dvojnásobným nátěrem.
Poměrně často se stává, že po položení leštěného mramoru dochází za mokra ke mnoha pádům chodců s mnoha nepříjemnými zraněními. Firma Blatrysk, s.r.o. nabízí zdrsnění těchto povrchů metodou bezprašného brokování.
Zvyšování drsnosti obrusných vrstev se provádí frézováním zdrsňovacího profilu do vozovky do hloubky 3-4mm pod úhlem 45° na směr jízdy vozidel nebo tryskáním ocelovými kuličkami.
V mnoha výrobních a skladovacích halách je položena asfaltobetonem, který je vymačkán, nerovný, popraskán s mnoha výtluky. Jako alternativa vybourání, odvozu, dovozu nového betonu a čekání na vytvrdnutí nabízíme metodu frézování, nebo broušení povrch…