Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Právní a organizační poradenství, administrativní poradenství, personální poradenství - podpora při vyhledávání pracovníků, finanční poradenství, akviziční poradenství, investiční poradenství.
Běžná poprodejní podpora zajistí opravy a pravidelnou údržbu systémů během jejich provozu, v případě potřeby i pohotovost servisního technika nebo zásahy mimo pracovní dobu. Služby systémové podpory navíc nabízejí podporu systémových konzultantů při …
Pomáháme v rámci konzultačních služeb a vytváření strategie projektů při získávání prostředků z fondů EU např. podpora při zakládání podniků, nákupu výrobních technologií, podpora patentové aktivity podniků, vědeckovýzkumných institucí a vysokých ško…
Podpora poskytovatelům úvěrových produktů zahrnuje: komunikaci s klienty poskytovatele (využití interních/externích databází), doporučení forem komunikace podle typu úvěrového produktu, nákupní a post-nákupní komunikaci se zákazníky.
Technická podpora provozu aplikací zajistí optimální fungování systému i po jeho zavedení do provozu. V rámci technické podpory poskytujeme uživatelům aplikace rychlou a účinnou pomoc. Po ukončení vývoje, implementaci a ukončeném testování život info…
Představuje nejvyšší formu možné servisní podpory s pevně definovanou dobou řešení problému (SLA). Podpora je poskytována až do úrovně 24 hodin 7 dní v týdnu s dobou řešení v hodinách, přesné časové vymezení je vždy postaveno na míru dle konkrétních …
Podpora při získávání relevantních podkladů a při vytváření požadované dokumentace pro řízení související s podáním žádosti.
Podpora při vedení sporu – napomáhá partnerovi v případě vedení soudních i mimosoudních sporů a pří. Informuje klienta ve vztahu k podstatě věci, o jednání protistran a dalších skutečnostech nezbytných pro úspěšné absolvování sporu, nebo arbitrážního…
Nabízíme ucelené portfolio služeb v oblasti ICT, systémové integrace a programového managementu a dokážeme podporovat celý životní cyklus IT našich zákazníků - analýzy a konzultace, zpracování bezpečnostních strategií, poradenství při výběru dodavate…
Jednou z nich, dnes stále důležitější, je právě podpora po Internetu prostřednictvím informačních systémů označovaných jako eCRM . Jedná se o získávání informací o individuálních potřebách zákazníka, informování o průběhu realizace zakázky, komunikac…
Primárním úkolem je technická podpora uživatelů při provozu námi dodaných zařízení, systémů či zakázkového software.
Servisní oddělení DATA Intertech zajišťuje podporu zákazníků při závadách mimo záruční podmínky a standardních instalacích, údržbě a rozvoji programového a technického vybavení.