Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Cíl: získat dovednosti v oblasti marketingových dovedností (použití matic, analytických nástrojů pro rozhodování).
Provedení marketingového auditu je nezbytným prvním krokem na cestě k marketingově řízené společnosti. Marketingový audit je vlastně interní analýzou zahrnující i některé prvky externí analýzy a jako takový dokáže definovat, jaké je nynější postavení…
Marketing výrobků a služeb - rozdíly mezi prodejní a marketingovou koncepcí řízení firmy.
Úvod do marketingu. Marketingové plánování. Analýza makroprostředí.
Prezentační dovednosti s využitím techniky, emoční typologie a jak komunikovat s různými typy lidí.
Cíl: rozvoj komunikace uvnitř firmy, osvojení technik efektivní vnitrofiremní komunikace.
Týmy a týmové procesy, skupinový vývoj, vytváření týmů, týmové role.
4 základní schopnosti koučování, stanovování a předávání cílů, shromažďování dat a předávání informací.
Stanovení projektů osobního rozvoje, metody rozvoje, seminář, výcvik dovedností (s možností několika navazujících seminářů).
Soubor 11 vybraných témat určených pro liniový management (mistři, střední management), které lze kombinovat.
Pozitivní přístup obchodníka a schopnost sebemotivace, stanovování prodejních cílů.