Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Mapování současné úrovně péče a komunikace se zákazníkem jako výchozí úroveň dalšího zvyšování kvality a efektivity péče o zákazníky.
Analýza osobnosti - Kdo jsem? Jak mě vnímá okolí, typologie, temperament osobnosti.
Semináře navazují na tradici minulých let a jsou určeny zájemcům z řad podnikatelů, majitelům nájemních domů, metodikům, účetním, ekonomům, všem zainteresovaným odborným pracovníkům firem i daňovým specialistům.
Cíl: naučit se přístupu k vytvoření a řízení projektů, zvládnout metodiku projektového řízení.
Cíl: uchovat si pozitivní přístup i v situacích, kdy se nedaří (i dlouhodobě).
Kriteria výběru uchazečů: zaměření absolventa, další znalosti, oblast ve, které bych chtěl praxi vykonávat, možnosti dojíždění, bydliště absolventa, jazykové znalosti, povahové a charakterové vlastnosti.
Zahrnuje evidenci zaměstnanců, přijímání, propouštění, přihlášení, odhlášení (zdrav a soc. poj.), spolupráci s úřady práce, přípravu podkladů pro zpracování mezd, školení a vzdělávání požadované legislativou.
Assessment centrum rozvojové (development centrum) - identifikovat rozvojové potřeby manažerů, zaměstnanců, obchodníků a vytvořit individuální plány pro jejich další rozvoj a vzdělávání.
Volba postupů při implementaci optimálního systému šíření a osvojování klíčových zkušeností v konkrétní firmě.
Český ekvivalent pojmu outdoor dosud neexistuje, nicméně je v dnešní době již jen málo manažerů či dalších pracovníků firem, kteří by netušili, co si pod tímto označením představit.
Analýza vlivu a umístění hlavních položek materiálů - komoditní matice (strategické, pákové, úzkoprofilové, nekritické komodity).
Úvod do systému managementu (ISO 9001, ISO 14001, ISO 17 025, ISO 15 189 nebo systém HACCP).
Pojem proces, zdůvodnění popisu činnosti jako procesu, mapování a kategorizace procesů, identifikování procesů.
Terminologie norem kvality, seznámení s normou v praxi, postupy manažera kvality.