Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Cílem je naučit se lépe organizovat čas a zefektivnit práci, odstranit nedostatky v řízení času, umět si stanovit priority, odhalit tzv. požírače času, osvojit si techniky řízení času.
Cílem je naučit se pouívat kreativních metod při řešení problémů, poznat možnosti využití využít obou mozkových hemisfér v manažerském rozhodování, naučit se využívat metod brainstormingu, brainwritingu, metody smíšených skupin a myšlenkových map.
Cílem je osvojit si techniky prodeje, naučit se správný postup v jednotlivých částech prodejního jednání, naučit se správně klást zákazníkům otázky, argumentovat a odpovídat na námitky. obchodní komunikace a vyjednávání, zvládat profesionálně různé t…
Cílem je rozvoj trenérských a koučovacích dovedností v souladu s potřebami firmy, rozvoj komunikačních dovedností, zejména prezentace, vedení diskuse, naslouchání, kladení otázek, jistota ve zvládání technických pomůcek tréninku, atd.
Cílem je naučit se poznat svůj tým, objevit v každém pracovníkovi skrytý potenciál, který se naučí maximálně využívat; poznat význam koučování, seznámit se metodami koučování a mentorování.
Cílem je upevnit dovednosti zvládání obtížných situací ve styku s klienty, zvýšit vcítění do různých typů klientů, naučit se vhodným taktikám jednání a ovlivňování různých typů klientů.
Cílem je naučit se různé styly jednání, dozvědět se, jak působí na ostatní lidi, zda vzbuzují respekt nebo zda si dokáží získat sympatie, osvojit si zásady profesionálního oblékání.
Cílem je zkvalitnit komunikační dovednosti ve vztahu k zákazníkům a dodavatelům, osvojit si správný přístup ke komunikování s různými typy lidí na všech úrovních, Získat větší odolnost vůči nátlaku obchodních partnerů, být schopen lépe obhájit vlastn…
Cílem je osvojit si a naučit se používat pravidla společenského chování, přispět k celkové profesionalitě a sebevědomému vystupování obchodníka.
Cílem je naučit se orientovat v základních pojmech a metodách marketingu, pochopit souvislosti marketingu a naučit se získané znalosti aplikovat v praktických podmínkách na svém pracovním místě, seznámit se s vedením marketingové kampaně, naučit se v…
Program je určen pro manažery, kteří pracují s lidskými zdroji a pro pracovníky útvarů lidských zdrojů, kteří usilují o rozvoj zaměstnanců. Program sestává z 8 dvoudenních modulů a po úspěšném zakončení kurzu mohou účastníci získat osvědčení o rekval…
Cílem tohoto 15-ti denního akreditovaného kurzu je zkvalitnit manažerské dovednosti, osvojit si metody a techniky řízení použitelné ve firemní praxi, zvýšit účinnost motivování podřízených, naučit se správnému postupu technice vedení různých typů poh…
Kurz je určen pro redaktory firemních časopisů, PR manažery, speciality pro interní komunikaci, specialisty pro styk s veřejností, manažery marketingu a všechny, kteří se zajímají o žurnalistiku.
Kurz je určen pro pracovníky HR útvarů, personalisty, kteří se podílejí na výběru a rozvoji pracovníků, manažery, kteří chtějí odhadnout budoucí úspěšnost uchazečů o zaměstnání a usměrnit rozvoj spolupracovníků správným způsobem.
Cílem je naučit se jednat s problémovými klienty, obstát v krizových situacích jako profesionál, nenechat se vyvést z míry, přispět k celkové profesionalitě úředníků.