Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Volit a definovat situaci nebo problém, kterým je třeba se zabývat, shromažďovat všechny odpovídající údaje,analyzovat tyto údaje a načrtnout závěry,psát zprávu a udělat doporučení.
V-Studio provádí spolu s Vámi činnosti od analýzy trhu přes stanovení taktiky a strategie příležitostí na trhu až po stanovení požadavků na zaměstnance obchodního úseku, jejich zajištění, výběr, vzdělávání, hodnocení, motivaci.
Znát a umět vysvětlovat organizační struktury a systémy podniku,znát a zdokonalovat pracovní vztahy mezi jednotlivci, různými skupinami a zákazníky,efektivněji pracovat na své pozici v organizaci, znát možnosti svého služebního postupu,řízení = řízen…
Vědět, kdy a proč je třeba něco napsat,vytvářet si jednoduchý, přímý a čtenáři odpovídající styl psaní.
Vědět, co je autorita, jak se získává a používá na pracovišti,znát zdroje vůdcovské autority a budovat vlastní autoritu,používat autority ve prospěch pracovního týmu a organizace.
Přispívat k návrhu a realizaci postupů efektivního řízení zásob, vypočítávat požadovanou úroveň zásob, oceňovat aplikaci informační technologie do efektivního řízení zásob.
Přispívat k návrhu a organizaci skladu s cílem dosáhnout maximální efektivity, rozumět a aplikovat systém dokumentace na regulaci a evidenci skladových vstupů a výstupů,přispívat k řízení nákladů minimalizací ležáků a snížením ztrát ve skladech.
Chápat principy efektivní komunikace,komunikovat efektivněji slovem i chováním,poslouchat efektivněji,navrhovat a uskutečňovat komunikaci k dosažení požadovaných výsledků,řešit konflikty mezi zaměstnanci.
Poskytovat informace požadované k vytvoření rozpočtu,rozumět používání rozpočtů,sledovat a kontrolovat činnosti proti rozpočtu,využívat některé techniky kontroly rozpočtování.
Identifikovat cesty lepšího využití pracovního dne lepším řízením času,analyzovat problém řízení času a hledat nejlepší řešení.
Stav v kvalitě výrobků a služeb, porovnání s možnostmi firmy, s obchodním prostředím, neustálé zjišťování možností ke zlepšení, hodnotit užitek a nevýhody nabízených změn, projednávat a dohodnout se na uvedení změn, odůvodňovat návrhy na výdaje ke zl…
Vytvářet podmínky pro kvalitní práci, užívat a zhodnotit přínosy systémů řízení kvality, definovat vlastní místo a možnosti v systému řízení kvality, určit klíčové prvky zahrnuté v každém úspěšném programu kvality.
Přistupovat k rozhodování systematicky a s rozmyslem,jednotlivé možnosti volit až po pečlivém rozboru jejich možných následků,realizovat svá rozhodnutí a učit se z vlastních chyb,dělat účinná rozhodnutí,aktualizovat cíle pro jednotlivce a týmy.
Stanovovat a aktualizovat pracovní cíle pro jednotlivce,rozhodovat o pracovních metodách,plánovat činnosti jednotlivců vedoucí k cíli.