Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Chápat podstatu a smysl plánování,chápat význam a smysl strategických, taktických a dalších plánů,stanovovat cíle.
Chápat své místo v přípravě náboru a výběru, umístění, zapracování a rozvoji pracovníků,rozumět práci personálních a školících specialistů.
Výstavba bytových a rodinných domů. Výstavba ČOV. Plynofikace obce. Výstavba základní školy.
Dostavba Domova důchodců Strakonice – dokončení a předání stavby po prohlášení konkurzu generálního dodavatele apod.
Dohlížet na činnosti směřované k údržbě a zdokonalení efektivity kanceláří, účastnit se auditů a šetření, rozpoznávat změny v pracovní praxi, které nastávají vlivem příchodu nové technologie.
Rozumět faktorům, které ovlivňují hladinu mezd,vysvětlovat, jak fungují hlavní typy systémů odměňování v podniku,hodnotit efekty lišících se typů systémů podle postoje zaměstnanců, morálky a motivace.
V řízení obchodu, v obchodní činnosti, v nákupní činnosti, v marketingové činnosti, v tvorbě strategie, poradenství a psychodiagnostika.
Společnost zúročuje zkušenosti z managementu projektů a znalosti z trhu realit, a to vede postupně k tomu, že společnost přesunuje své podnikatelské aktivity do realizace zejména vlastních developerských projektů.
Rozumět důležitosti a přínosům tréninku,určovat tréninkové potřeby pracovního týmu, připravovat plány tréninku,plánovat, připravovat a vést efektivní tréninkový kurz (hodinu),sledovat a vyhodnocovat úspěch tréninku,poskytovat efektivní podporu svému …
Identifikovat své vnitřní a vnější zákazníky, určovat a dohadovat požadavky zákazníků, vysvětlovat význam a důležitost péče o zákazníka, vést svůj tým s cílem zvýšit běžný standard péče o zákazníka, zajišťovat, aby tým pracoval v kontaktu se zákazník…
Popisovat zařízení používaná v moderních komunikačních systémech,hodnotit, co jejich pracovní týmy mohou získat využitím počítačů a moderních komunikačních systémů,vést své týmy k co nejefektivnějšímu využití daného vybavení.
Vysvětlovat podstatu statistických dat,načrtnout tabulku a vysvětlit význam čísel,interpretovat statistiku a formulovat závěry z množiny dat,používat některé statistické metody pro zlepšení svých dovedností při odhadech a srovnáních.
Připravit kulturu firmy,chápat a prosazovat kulturu firmy,udržovat a zlepšovat provoz v souladu s požadavky kvality, funkční specifikace a pracovních vztahů zaměstnanců.
Náležitosti obchodní smlouvy, rizika a závazky vyplývající ze špatně uzavřené smlouvy, znalost trhu, znalost zákazníka, sjednání obchodní schůzky, řízení obchodní schůzky, uzavření obchodu, řešení námitek, vyjednávání.
Identifikovat potřebu změny, shromažďovat a hodnotit náměty na možná řešení, hodnotit výsledek a přijímat korektivní opatření.