Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Rozumět funkci peněz při obchodování,vidět, jak vlastní práce i práce ostatních přispívá k finančním výsledkům organizace,identifikovat hlavní oblasti nákladů, udržovat vědomí významu nákladů.
Naučíme Vás: - Rozumět významu a důležitosti produktivity - vytvářet a udržovat nezbytné podmínky pro zvýšení produktivity - pomáhat zlepšení produktivity práce jednotlivce - orientovat se v různých výpočtech
Oblasti (témat) kurzů určených pro pracovníky ve veřejné správě: Vstupní vzdělávání dle zák. 312/2002,vzdělávání vedoucích úředníků dle zák. 312/2002,marketing měst a obcí,psychologická diagnostika,výběr pracovníků,personalistika,příprava a prezenta…
Rozumět funkci peněz při obchodování,číst a přímo interpretovat články o finančních záležitostech,testovat finanční výkonnost na základě analýzy poměrových koeficientů,vidět, jak jejich práce i práce ostatních přispívá k finančním výsledkům obchodní …
Dávat plánované instrukce, které mají přesný význam,sledovat výsledky za účelem ujištění se, že práce byla vykonána a přístup týmu je dobrý, rozhodovat, kdy je třeba písemných instrukcí.
Chápat význam a zásady řízení nákladů,identifikovat hlavní oblasti nákladů,rozumět tomu, jak dosáhnout cílových nákladů pro kontrolu,kontrolovat náklady, vyhledávat možnosti úspor.
Poskytovat informace požadované k vytvoření rozpočtu,rozumět používání rozpočtů,sledovat a kontrolovat činnosti proti rozpočtu,využívat některé techniky kontroly rozpočtování.
Znát nejvíce používané vybavení a aplikace,kontrolovat uvedení a fungování informační technologie v praxi.
Identifikovat své vnitřní a vnější zákazníky, určovat a dohadovat požadavky zákazníků, vysvětlovat význam a důležitost péče o zákazníka, vést svůj tým s cílem zvýšit běžný standard péče o zákazníka, zajišťovat, aby tým pracoval v kontaktu se zákazník…
V-Studio provádí spolu s Vámi činnosti od analýzy trhu přes stanovení taktiky a strategie příležitostí na trhu až po stanovení požadavků na zaměstnance obchodního úseku, jejich zajištění, výběr, vzdělávání, hodnocení, motivaci.
Ukázky témat vzdělávání, která pro Vás provedeme: - Analýza firmy - Analýza okolí - Analýza zákazník - Marketingové cíle - Marketingová strategie - Produkty a služby - Distribuce - Cenová politika - Marketingové aktivity - komunikační mix -…
Chápat principy efektivní komunikace,komunikovat efektivněji slovem i chováním,poslouchat efektivněji,navrhovat a uskutečňovat komunikaci k dosažení požadovaných výsledků,řešit konflikty mezi zaměstnanci.