Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Identifikovat potřebu změny, shromažďovat a hodnotit náměty na možná řešení, hodnotit výsledek a přijímat korektivní opatření.
Vytvářet podmínky pro kvalitní práci, užívat a zhodnotit přínosy systémů řízení kvality, definovat vlastní místo a možnosti v systému řízení kvality, určit klíčové prvky zahrnuté v každém úspěšném programu kvality.
Plánování a příprava projektu, řízení realizace projektu, vyhodnocení projektu, nástroje na podporu řízení projektu.
Rozumět, co je to trh a tržní přístup, chápat, co je to marketing a jak se využívají, popř. upravují zdroje organizace k uspokojení potřeb zákazníka, využívání marketingového přístupu ve své každodenní činnosti.
Náležitosti obchodní smlouvy, rizika a závazky vyplývající ze špatně uzavřené smlouvy, znalost trhu, znalost zákazníka, sjednání obchodní schůzky, řízení obchodní schůzky, uzavření obchodu, řešení námitek, vyjednávání.
Znát a umět vysvětlovat organizační struktury a systémy podniku,znát a zdokonalovat pracovní vztahy mezi jednotlivci, různými skupinami a zákazníky,efektivněji pracovat na své pozici v organizaci, znát možnosti svého služebního postupu,řízení = řízen…
Dohlížet na činnosti směřované k údržbě a zdokonalení efektivity kanceláří, účastnit se auditů a šetření, rozpoznávat změny v pracovní praxi, které nastávají vlivem příchodu nové technologie.
Jak důkladně analyzovat Vaši firmu a její nabídku, aktuální situaci na trhu (zákazníci, konkurence, vnější podmínky).
Připravit kulturu firmy,chápat a prosazovat kulturu firmy,udržovat a zlepšovat provoz v souladu s požadavky kvality, funkční specifikace a pracovních vztahů zaměstnanců.
Přistupovat k rozhodování systematicky a s rozmyslem,jednotlivé možnosti volit až po pečlivém rozboru jejich možných následků,realizovat svá rozhodnutí a učit se z vlastních chyb,dělat účinná rozhodnutí,aktualizovat cíle pro jednotlivce a týmy.
Vysvětlovat podstatu statistických dat,načrtnout tabulku a vysvětlit význam čísel,interpretovat statistiku a formulovat závěry z množiny dat,používat některé statistické metody pro zlepšení svých dovedností při odhadech a srovnáních.
Chápat podstatu a smysl plánování,chápat význam a smysl strategických, taktických a dalších plánů,stanovovat cíle.
V řízení obchodu, v obchodní činnosti, v nákupní činnosti, v marketingové činnosti, v tvorbě strategie, poradenství a psychodiagnostika.
Rozumět faktorům, které ovlivňují hladinu mezd,vysvětlovat, jak fungují hlavní typy systémů odměňování v podniku,hodnotit efekty lišících se typů systémů podle postoje zaměstnanců, morálky a motivace.
Popisovat zařízení používaná v moderních komunikačních systémech,hodnotit, co jejich pracovní týmy mohou získat využitím počítačů a moderních komunikačních systémů,vést své týmy k co nejefektivnějšímu využití daného vybavení.