Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Marketing výrobků a služeb - rozdíly mezi prodejní a marketingovou koncepcí řízení firmy.
Mapování současné úrovně péče a komunikace se zákazníkem jako výchozí úroveň dalšího zvyšování kvality a efektivity péče o zákazníky.
Široké spektrum oborů i pozic, služby konzultantů specializovaných na zadaný obor Executive search.
Pozitivní přístup obchodníka a schopnost sebemotivace, stanovování prodejních cílů.
Cíl: získat koncepční přístup při formulování finanční vize a strategie, uvědomit si provázanost jednotlivých oblastí firemních aktivit a financí.
Soubor 11 vybraných témat určených pro liniový management (mistři, střední management), které lze kombinovat.
Provedení marketingového auditu je nezbytným prvním krokem na cestě k marketingově řízené společnosti. Marketingový audit je vlastně interní analýzou zahrnující i některé prvky externí analýzy a jako takový dokáže definovat, jaké je nynější postavení…
Cíl: získat dovednosti v oblasti marketingových dovedností (použití matic, analytických nástrojů pro rozhodování).
Stanovení projektů osobního rozvoje, metody rozvoje, seminář, výcvik dovedností (s možností několika navazujících seminářů).
Standartní kurzy MS Windows a MS Office na všech úrovních (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS Outlook, MS Access, Internet).