Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
S konflikty se setkáváme všude. Mnoho nedorozumění ve firemním prostředí mezi pracovníky, mezi firmou a dodavateli, nebo mezi pracovními týmy vzniká díky špatné komunikaci.
Dobrá organizace práce jednotlivých týmů je základem pro efektivitu a výkonnost celé firmy. Na vedoucího pracovníka jsou kladeny čím dál vyšší nároky. Přibývá úkolů i odpovědnosti, častější a rychlejší změny s sebou přinášejí vyšší nároky na řízení a…
Jednou z nejdůležitějších dovedností manažera či vedoucího pracovního týmu je umění motivovat svůj tým k plnění úkolů.
Mnoho konfliktů mezi spolupracovníky , mezi firmou a dodavateli, nebo mezi pracovními týmy vzniká díky špatné komunikaci. Získání, využívání a rozvíjení dovedností v oblasti řešení konfliktů tvoří základ pro úspěšné zvládnutí běžných i nestandardních…
Firemní kulturu má každá firma. Jde o souhrn toho, jak se většina pracovníků firmy drží psaných,ale zejména nepsaných pravidel, která mají svůj původ v myšlení lidí. Firemní kultura ovlivňuje chování všech pracovníků.
Jedinečný zážitek překonání vlastních limitů, důkaz vlivu rozhodnutí, vnitřního naladění, vůle a možnosti jednoduše zvládnout to, co se zdá na první pohled nemožné.Transformační metoda, která překonává hranice toho, co považujeme za možné.
Pro ty, kteří přemýšlejí o tom, jak působit na ostatní tak, aby je chtěli následovat. Pro všechny, kteří mají odvahu podívat se na své silné a slabé stránky v roli leadera.
Být úspěšný ve své práci a být šťastný v osobním životě, to je sen každého člověka. Pro lidi, kteří pracují v manažerských funkcích a na které je neustále vyvíjen pracovní tlak, je stále náročnější najít v sobě soulad a harmonii.
Získávání zakázek, efektivní rozložení profesních zdrojů, řízení realizace projektu, usnadnění finančních operací, pružné řízení shody s předpisy, analytické sledování výkonu.
Ucelená struktura řízení pro finanční prostředky, pravidla účtování, která podporují správu jednotlivých či paralelních fondů pro různé programy, plná funkcionalita pro výpočty a rozdělování nákladů v prostředí neziskových i komerčních organizací.
Doplňkové služby dle dohody, požadavků a potřeb vč. služeb logistických, dodavatelských a souvisejících.
Obsahuje - vedení a řízení podřízených, komunikace s nadřízenými, spolupráce s kolegy v týmu, řízení porad, situační styly jednání – tzv. leadership. Celkově je téma rozděleno do 5 jednodenních modulů s cca 2 týdenními rozestupy pro tzv. "traini…