Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Propojení všech zúčastněných stran, včetně externích pracovníků a nezávislých osob, v pracovních iniciativách pro klienta. Výkonné nástroje k plnění nových cílů a rozvoj portfolia činností pro klienty (Account management) se sjednoceným pohledem na v…
Seminář je určen pro manažery a vedoucí, kteří by měli vědět maximum o mezilidské komunikaci, aby mohli plně využít všech komunikačních dovedností pro efektivní vedení pracovních týmů.
Každý den prožíváme mnoho situací, které jsou velmi složité. Musíme někdy složitě vyjednávat s kličkujícím zákazníkem, nepřístupným prodavačem či nákupčím, neústupným šéfem nebo rozčileným partnerem.
Rozdílnost komunikačního stylu manažera a podřízeného pracovníka přináší leckdy v životě situace, kdy je pro nás velmi obtížné pochopit druhou stranu.
V současné době, kdy se většina vedoucích pracovníků cítí přetížena, je delegování úkolů jedinou možností, jak zvýšit výkonnost a spoluzodpovědnost pracovníků.
Dobrá organizace práce jednotlivých týmů je základem pro efektivitu a výkonnost celé firmy. Na vedoucího pracovníka jsou kladeny čím dál vyšší nároky. Přibývá úkolů i odpovědnosti, a to znamená vyšší náročnost na řízení a organizaci práce.
Jednou z nejdůležitějších dovedností manažera či vedoucího pracovního týmu je umění motivovat svůj tým k plnění úkolů. Lidé, kteří motivují, jsou velmi vzácní. Můžeme někoho přinutit, aby úkol udělal, ale zcela jistě ho nemůžeme přinutit, aby to uděl…
Outdoorové kurzy jsou jednou z nejpoužívanějších metod rozvoje a vzdělávání pracovníků firem. Jde v podstatě o soubor aktivit cíleně sestavených tak, aby formou zážitkového učení poskytovaly prostor pro získávání zkušeností k řešení konkrétních situa…
Velmi často jsou lidé nespokojeni s přístupem svého okolí ke své osobě - ať už se jedná o zákazníky, manažery či rodinné příslušníky. Ovšem je důležité si uvědomit, že pokud chceme změnit přístup okolí, v prvé řadě musíme změnit přístup svůj.
Tréninky dovedností pro aktivní obchodní zástupce, pracovníky obchodních oddělení, obsluhu prodejen a přepážek a vůbec pro všechny, kdo jsou v kontaktu se zákazníkem a mohou tak ovlivnit obchodní výsledek firmy.
Na manažery a vedoucí pracovníky jsou kladeny čím dál tím vyšší nároky. Většina z nich cítí potřebu změny v myšlení a přístupu pracovníků ve firmy. Pro tyto změny je velmi náročné získat podporu ostatních spolupracovníků. Z toho vyplývá snad nejnároč…
Opravy a vybavení obchodů, hotelů (chladicí a mrazicí boxy, skříně, pulty a ostrovy), průtokové chladicí linky výrobních závodů (výroba a montáž sdružených chladicích jednotek, klimatizační technika (pokojová, průmyslová, zemědělská technika, nákladn…
Centrálním bodem řešení je silná funkcionalita hlavní knihy a vysoce výkonných dílčích evidencí. Tato silná základna je doplněna o moduly, které usnadňují firemní procesy – rozdělování zdrojů, řízení nákupu, rozpočtové kalkulace, workflow a správu d…
Otopné systémy, včetně zdrojů vytápění (elektro, tuhá paliva, tepelná čerpadla, solární panely), automatizace a regulace otopných systémů.