Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Tento třídenní kurz vás vtáhne do strategie IT Service Managementu. Osvojíte si techniky potřebné pro strategické řízení IT, dle metodiky ITIL. Naučíte se jak správně využít konceptů, procesů, politik a metod spojených s procesem "Service Strate…
Zkopírovat existující ceník, upravit, uložit a zadat jeho platnost. Tento proces jsme maximálně zjednodušili. Ceníky lze tvořit jak pro skupiny odběratelů, nebo se sezónní platností. K produktům lze dohledat vhodné dodavatele dle poměru termín dodání…
Montáž, opravy, údržba a revize vyhrazených elektrických zařízení a výroba rozvaděčů nízkého napětí (do 1000V), projektová činnost v investiční výstavbě v energetice, projektování elektrických zařízení.
Microsoft Dynamics CRM 2011 (tzv. Customer relationship management) je komplexní řešení pro budování a řízení vztahů se zákazníky.
Školení vrcholového managementu, schválení Rozhodnutí o zavedení systému, sestavení harmonogramu konzultací (1x za 7 nebo 14 dní konzultace), počet konzultací závisí na velikosti firmy a náročnosti jejích procesů (min. 7 konzultací).
CRM Leonardo Call Centrum je profesionální nástroj pro obsluhu a řízení vztahu se zákazníky, ať už jako doprovodný systém komunikující s existujícími CRM systémy zákazníka, nebo samostatný informační systém, který pokrývá veškeré funkce Call Centra.
Ucelená struktura řízení pro finanční prostředky, pravidla účtování, která podporují správu jednotlivých či paralelních fondů pro různé programy, plná funkcionalita pro výpočty a rozdělování nákladů v prostředí neziskových i komerčních organizací.
Nabízíme zajištění vašeho nákupu dílů pro vaše technologie, technickou podporu, standardizaci a racionalizaci procesů, souvisejících s údržbou, opravami a provozem prostřednictvím našich pracovníků, systémů i zdrojů přímo na vašem pracovišti.