Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Nejnovější generace CRM řešení, snadno přizpůsobitelné požadavkům firem, jejichž hlavní náplní je zejména práce s projekty. Lagoon je součástí platformy pro virtuální desktop Atollon.com, umožňující komfortní práci odkudkoliv.
Získání nových zákazníků a udržení stávajících skupin zákazníků, zlepšení interních procesů a docílení efektivity, posílený výkon při uvádění nových produktů, automatizace marketingových aktivit, vyšší úroveň služeb zákazníkům.
Dlouhodobý pronájem značících zařízení tzv. full servis (operativní leasing, nebo outsourcing) je výhodný způsob jak pořídit značení včetně servisu.Pokud zvolíte pro financováni zařízení dlouhodobý pronájem, nebudete muset čerpat investiční prostředk…
Je integrované řešení pro maloobchod, které zahrnuje systémy POS pro řízení prodejních a pokladníchj operací a interních činností v síti prodejen (In-store), řízení vztahů se zákazníky (CRM), řízení objednávek v dodavatelských tocích, merchandising, …
Systém pro podporu řízení vztahů se zákazníky, prodeje a marketingu. Systém obchodních, marketingových, komunikačních a servisních procesů který umožňuje cíleně řídit vztahy se zákazníky, uzpůsobovat nabídku podle jejich potřeb a využívat všechny inf…
Je ucelené řešení pro řízení vztahů se zákazníky (CRM), kde koncepce CRM je vybudována na procesech zaměřených na zákazníka.
Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) přinášejí možnost kvalitní správy mnoha dat a informací o klientech.
Je systém pro řízení vztahů se zákazníky určený pro středně velké firmy a podpruje procesy v oblasti marketingu, obchodu, prodeje a následných služeb zákazníkům v mnoha odvětvích.
CRM je vyspělý obchodní systém pro firmy střední velikosti, který slouží nejen k řízení vztahů se zákazníky, ale také k řízení obchodní činnosti firmy.
Microsoft Dynamic CRM je osvědčený systém pro řízení vztahů se zákazníky. CRM = Customer Relationship Management. Hlavní výhodou Microsoft Dynamics CRM je jeho těsné propojení s Microsoft Exchange Serverem a s aplikací Microsoft Outlook.
Připravíme pro Vás navržení firemního reportingu s Business Inteligence (BI) prvky využívajícího dat z existujících systémů na podporu projektového řízení, řízení vztahů se zákazníky, efektivního řízení společnosti, reporting ICT služeb IT Governance…
Portfolio CRM nástrojů, osvědčená metodika a profesionalita našich odborníků, umožňuje každé firmě vybrat si správný nástroj a řešení pro řízení vztahů se zákazníky.
Je plně integrovaný systém na řízení vztahů se zákazníky. Umožňuje lehko vytvářet a udržovat jasný přehled o zákaznících.
Zákazník je nositelem finančních prostředků snad do všech typů společností. Většinou se o styky a vztahy stará obchodní útvar organizace, který zajišťuje přísun nových obchodních příležitostí, jejich správu a maximální vytěžování.