Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Získání nových zákazníků a udržení stávajících skupin zákazníků, zlepšení interních procesů a docílení efektivity, posílený výkon při uvádění nových produktů, automatizace marketingových aktivit, vyšší úroveň služeb zákazníkům.
Nejnovější generace CRM řešení, snadno přizpůsobitelné požadavkům firem, jejichž hlavní náplní je zejména práce s projekty. Lagoon je součástí platformy pro virtuální desktop Atollon.com, umožňující komfortní práci odkudkoliv.
Využijte připravené řešení pro řízení zakázek. Spravujte a sdílejte všechny podstatné informace k zakázkám na jednom místě, sledujte klíčové termíny, standardizujte a automatizujte pracovní postupy, zlepšete komunikaci v týmu i se zákazníkem.
Základem řízení podniku jsou informace. Ty bývají často uloženy na různých místech, v různých informačních systémech a ve výsledku se těžko hledají a získávají. Nyní můžete informace sdílet na jednom místě. Zároveň pro vás budou dostupné kdykoli a od…
Produkt řízení organizace podporuje řízení organizace ve všech dílčích procesech. Pokročilá správa úkolů napříč celou organizací zajistí, že budete mít vždy přehled o zadaných úkolech, o tom, kdo je za ně odpovědný, a především o stavu, v jakém se na…
Rozhodčí soud při Hospodářské komoře České republiky a Agrární komoře České republiky je stálým rozhodčím soudem, který rozhoduje spory převážně v občanskoprávních a obchodních věcech. Rozhodčí řízení se vyznačuje rychlejším a efektivnějším projednán…
Dlouhodobý pronájem značících zařízení tzv. full servis (operativní leasing, nebo outsourcing) je výhodný způsob jak pořídit značení včetně servisu.Pokud zvolíte pro financováni zařízení dlouhodobý pronájem, nebudete muset čerpat investiční prostředk…
REDL Gastrosystems patří mezi největší dodavatele počítačem řízených výčepních zařízení v Evropě. Všechna výčepní zařízení jsou individuálně přizpůsobena potřebám konkrétního zákazníka, modulární systém nabízí gastro podnikům celou řadu variant. Účin…
Je ucelené řešení pro řízení vztahů se zákazníky (CRM), kde koncepce CRM je vybudována na procesech zaměřených na zákazníka.
Systém pro podporu řízení vztahů se zákazníky, prodeje a marketingu. Systém obchodních, marketingových, komunikačních a servisních procesů který umožňuje cíleně řídit vztahy se zákazníky, uzpůsobovat nabídku podle jejich potřeb a využívat všechny inf…
Je integrované řešení pro maloobchod, které zahrnuje systémy POS pro řízení prodejních a pokladníchj operací a interních činností v síti prodejen (In-store), řízení vztahů se zákazníky (CRM), řízení objednávek v dodavatelských tocích, merchandising, …
Je systém pro řízení vztahů se zákazníky určený pro středně velké firmy a podpruje procesy v oblasti marketingu, obchodu, prodeje a následných služeb zákazníkům v mnoha odvětvích.
CRM je vyspělý obchodní systém pro firmy střední velikosti, který slouží nejen k řízení vztahů se zákazníky, ale také k řízení obchodní činnosti firmy.
Určen pro firmy poskytující servis jako hlavní předmět činnosti, pro distribuční a výrobní firmy zajišťující servis výrobků. Systém pokrývá všechny oblasti servisu a profesionální distribuce, od zpracování prodeje, řízení vztahů se zákazníkem, nákupu…